Kripto piyasasına kumar diyen arkadaşlar olmuş yorumlarda. Kumar diyen arkadaşların bu piyasanın ne olduğuna, nasıl bir şey olduğuna dair bilgilerinin olduğunu hiç sanmıyorum. Zira borsa asla bir kumar değildir. Mantıklı ve sabırlı hareket edildiğinde kazandıran bir yatırım alanıdır. Sen bugün bir arsa alıp yarın satmaya çalışırsan ya aynı fiyatına ya da zararına satma ihtimalin yüksek. Ancak 2-3 yıl sonra satmak istediğinde, hatta aylar sonra bile satmak istediğinde karla satacağın neredeyse %100 bir olasılık. Bu da öyle bir durum. Borsada, özellikle kripto borsasında sabırlı olup kaybeden kimse görmedim ben. Tabi bir de mantıklı hareket etmek. İşi bilerek hareket etmek.. Yoksa sizin kaybettiğiniz gibi kaybetmek içten bile değil.