• 29-12-2017, 11:46:21
    #19
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi dcyi düşünüyorsunuz? Bu seferde kar marji baya düşecek. Bir sorun olduğunda teknik destek alacaksınız, ayrı bir masraf daha çıkacak.
    Bakacağız bakalım
  • 29-12-2017, 11:50:29
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmış olduğum mesajı okumadınız sanırım.

    Diyorum ki MİNİNG ANA KARTI ALMAYIN. ELİNİZDEN çıkaramazsınız.
    Hocam bende diyorum ki, doğru kullanıldığında mining ana kartlar daha iyi. F/P diyelim daha doğru. Zaten mining işi yapacak adam/yapan adam gidip bunu 1 sene sonra ana kartını satarım diye girmez. Gpu mining de ana kartın hiçbir fonksiyonu yoktur (işlemci hdd ve diğer bileşenler gibi) o yüzden zaten çöpe gidecek ana kartı en performanslı şekilde kullanmak doğru olanıdır. Asus 12 yuvalı ana kart çıkartmasının sebebi zaten belli mining işi için. Şimdi satıcı ve üreticiler kurnazlığa yatıyor işte bu mining için kullanıldı. Sanane kardeşim Türkiye standartları içinde elektronik 2 yıl. Fakat Çizgi elektronik yasal prosedür olarak 3 ay garanti kapsamında satıyor birçok ürününü. Yakında full mining sistem satar adamlar

    Uzun yazdım kusura bakmayın teknik bilginiz konusunda da sizi rencide etmek istemem fakat bu işi yapacak adam kaz gelecek yerden tavuk esirgemez.
  • 29-12-2017, 11:52:23
    #21
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende diyorum ki, doğru kullanıldığında mining ana kartlar daha iyi. F/P diyelim daha doğru. Zaten mining işi yapacak adam/yapan adam gidip bunu 1 sene sonra ana kartını satarım diye girmez. Gpu mining de ana kartın hiçbir fonksiyonu yoktur (işlemci hdd ve diğer bileşenler gibi) o yüzden zaten çöpe gidecek ana kartı en performanslı şekilde kullanmak doğru olanıdır. Asus 12 yuvalı ana kart çıkartmasının sebebi zaten belli mining işi için. Şimdi satıcı ve üreticiler kurnazlığa yatıyor işte bu mining için kullanıldı. Sanane kardeşim Türkiye standartları içinde elektronik 2 yıl. Fakat Çizgi elektronik yasal prosedür olarak 3 ay garanti kapsamında satıyor birçok ürününü. Yakında full mining sistem satar adamlar

    Uzun yazdım kusura bakmayın teknik bilginiz konusunda da sizi rencide etmek istemem fakat bu işi yapacak adam kaz gelecek yerden tavuk esirgemez.
    Örnek bana bir tane mining ana kart verir misiniz? Alırdım diyebileceğiniz.
  • 29-12-2017, 11:57:32
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek bana bir tane mining ana kart verir misiniz? Alırdım diyebileceğiniz.
    Elbette 6 ekran kartlı tb-250 btc biostar şu anda hali hazırda kullanıyorum.

    Bakın burda ekran kartı derseniz marka konusunda hemen durdururdum sizi. Kesinlikle MSI alın derdim. Ben gigabyte aldım, memnun değilim desem yalan olur fakat OC konusunda çok ketumlar Geçen gün servis ile konuşmamı yazmıştım enteresan insanlar ne yapsın onlar da çalışan.

    Neyse GPU mining konusunda ana kartın hiçbir fonksiyonu yoktur. Bu arada bu bahsettiğim ana karta sata dönüştürücü ile 7. kartı takabiliyorsunuz. Görüntü çıkışı da ana karttan alıyorum.

    Tekrar söylüyorum sizi tenzih ederim. Teknik bilginiz konusunda da fikrim yok. Fakat sadece video izleyerek deneyim paylaşmadım. Bizzat kendim kurdum ve şu anda bebek çalışıyor toplamda 120 mh/s görüyorum. Çok da yormaya gerek yok.


    Düzeltme: 6 ekran kart girişli ana kartı önermemin sebebi konu sahibi içindi. Ben şimdi alsam en az 8-12 girişli alırdım. Asus garanti yüzünden tercih sebebim olabilirdi. 8 alırsam yine biostar alırım çünkü biosu kurulu geliyor.
  • 29-12-2017, 11:58:31
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek bana bir tane mining ana kart verir misiniz? Alırdım diyebileceğiniz.
    H110 Pro BTC+
    Biostar tb 250 BTCpro

    bunların ikiside 12x pci slotu olan kartlar. İkiside gayet güzel kartlardır.


    Anakartın Azda olsa önemi var bence. Normal anakartlara 12x ekran kartı takamazsınız.
    Ayrıca 12 kart olunca bazı özellikleri yanında getiriyor,
    2. PSU girişi,
    Buswaylerde yoğunluk olmasın diye farklı chipset vs.. vs..

    Mining için olan anakartların hiçbir özelliği yok diyemezsiniz. Ayrıca 12x anakartların farklı avantajları var.
  • 29-12-2017, 12:06:37
    #24
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette 6 ekran kartlı tb-250 btc biostar şu anda hali hazırda kullanıyorum.

    Bakın burda ekran kartı derseniz marka konusunda hemen durdururdum sizi. Kesinlikle MSI alın derdim. Ben gigabyte aldım, memnun değilim desem yalan olur fakat OC konusunda çok ketumlar Geçen gün servis ile konuşmamı yazmıştım enteresan insanlar ne yapsın onlar da çalışan.

    Neyse GPU mining konusunda ana kartın hiçbir fonksiyonu yoktur. Bu arada bu bahsettiğim ana karta sata dönüştürücü ile 7. kartı takabiliyorsunuz. Görüntü çıkışı da ana karttan alıyorum.

    Tekrar söylüyorum sizi tenzih ederim. Teknik bilginiz konusunda da fikrim yok. Fakat sadece video izleyerek deneyim paylaşmadım. Bizzat kendim kurdum ve şu anda bebek çalışıyor toplamda 120 mh/s görüyorum. Çok da yormaya gerek yok.

    https://www.r10.net/bitcoin-etherium-...-kurulumu.html


    Kolay gelsin



    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H110 Pro BTC+
    Biostar tb 250 BTCpro

    bunların ikiside 12x pci slotu olan kartlar. İkiside gayet güzel kartlardır.


    Anakartın Azda olsa önemi var bence. Normal anakartlara 12x ekran kartı takamazsınız.
    Ayrıca 12 kart olunca bazı özellikleri yanında getiriyor,
    2. PSU girişi,
    Buswaylerde yoğunluk olmasın diye farklı chipset vs.. vs..

    Mining için olan anakartların hiçbir özelliği yok diyemezsiniz. Ayrıca 12x anakartların farklı avantajları var.
    Arkadaşlar ya yazdığım mesajı okumuyorsunuz ya da yazmak için yazıyorsunuz.

    Bu anakartları bir durum olduğunda satamazsınız, zarar olasılığı daha fazla diyorum.

    Neden farklı yerlere çekme çabası içindesiniz öğrenebilir miyim?

    Yani muhalefet olmak için mi yazıyorsunuz?

    2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım.

    Hadi satın bakalım BTC kartlarını çok az bir zararla.

    Anlatmak istediğim şey bu fakat sanırım muhalefet olmak için yazılıyor bu forumda bazı şeyler.Kolay gelsin
  • 29-12-2017, 12:14:02
    #25
    Yönetici onayı bekliyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/bitcoin-etherium-...-kurulumu.html


    Kolay gelsin





    Arkadaşlar ya yazdığım mesajı okumuyorsunuz ya da yazmak için yazıyorsunuz.

    Bu anakartları bir durum olduğunda satamazsınız, zarar olasılığı daha fazla diyorum.

    Neden farklı yerlere çekme çabası içindesiniz öğrenebilir miyim?

    Yani muhalefet olmak için mi yazıyorsunuz?

    2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım.

    Hadi satın bakalım BTC kartlarını çok az bir zararla.

    Anlatmak istediğim şey bu fakat sanırım muhalefet olmak için yazılıyor bu forumda bazı şeyler.Kolay gelsin
    Neye sinirin var ilmiyorum ama git başka yere yönlendir enerjini.

    Almak istediğin kart ne olur diye sormuşsun. Bende yazdım cevap sana.

    Sen sordun bende cevap verdim.
  • 29-12-2017, 12:15:06
    #26
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye sinirin var ilmiyorum ama git başka yere yönlendir enerjini.

    Almak istediğin kart ne olur diye sormuşsun. Bende yazdım cevap sana.

    Sen sordun bende cevap verdim.
    Ben size sormadım. Sinirli de değilim ayrıca.

    Bir şeyi yazmadan önce okuyup, anlayıp ona göre cevap verirseniz kimse de size tepki göstermez sevgili hocam.

    Ha ben anlatamadıysam kendimi, affola hata benim.

    İyi forumlar
  • 29-12-2017, 12:25:44
    #27
    Yönetici onayı bekliyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mining için çıkartılan anakartlardan satın alma da ne alırsan al.

    Yarın bir gün bir şey olsa ya da sistemi dağıtmaya karar versen o anakartı kim alacak.

    Her yerde aynı terane hep aynı şeyleri yazıp çizip duruyorlar.
    Bu sizin görüşünüz hocam.

    Mining için veya 12x destekleyen kartlar için avantajınız
    1 CPU 300 tl
    1 RAM 250 TL
    1 SSD 250 TL
    1 Adet Kasa 200 TL
    Toplam maddi kar 1000 TL ediyor.


    Ne kadar az bileşeniniz olursa arıza veya bozulma oranı o oranda düşüyor.
    Daha az zaman ayırmanız gerekiyor, 2 rigle uğraşmak yerine 1 rigle uğraşıyorsunuz.

    Sistemi kurarken zaten 2. elde edeceğiniz zararı daha satmadan zaten kurtarmış oluyorsunuz.