https://www.r10.net/bitcoin-etherium-...-kurulumu.html
Kolay gelsin
Arkadaşlar ya yazdığım mesajı okumuyorsunuz ya da yazmak için yazıyorsunuz.
Bu anakartları bir durum olduğunda satamazsınız, zarar olasılığı daha fazla diyorum.
Neden farklı yerlere çekme çabası içindesiniz öğrenebilir miyim?
Yani muhalefet olmak için mi yazıyorsunuz?
2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım.
Hadi satın bakalım BTC kartlarını çok az bir zararla.
Anlatmak istediğim şey bu fakat sanırım muhalefet olmak için yazılıyor bu forumda bazı şeyler.Kolay gelsin
Neye sinirin var ilmiyorum ama git başka yere yönlendir enerjini.
Almak istediğin kart ne olur diye sormuşsun. Bende yazdım cevap sana.
Sen sordun bende cevap verdim.