EN büyük sorunun kart bulmak olacak hocam. 10K anca zaten 6 kartlı sistem toplarsın sanırım,
Yılbaşından sonra stok gelir muhtemelen memlekete, ozaman alırsan belki biraz daha kar edebilisin.
Hayırlısı olsun şimdi'den
VTC,ETC madencilik hakkında?
30
●2.067
- 29-12-2017, 10:46:20Sürekli birlikte kalınmaz.Ama antminerlara göre çok daha az tabi ses. 6 lı sistemi 4 tane pc'nin çıkardığı ses kadar düşünebilirsin yaklaşık olarak. Tabi ortam sıcaklığı, ki uyuyacaksın yanında, yani oda sıcak olacakMertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fanlarda ekstra fazla çalışacak, ses de artacak. Maliyeti de artırır. kart ömrünü de azaltır. ( yüzde kaç olur bilemem, daha başıma gelmedi allahtan
)
6'lı rig i evde barındırmak biraz sıkıntı gibi , internet, elektrik, soğutma gibi sebeplerden dolayı. Hesapladığıma göre yine rx 580 6'lı rig ev elektrik fiyatına göre 311.04 tl gelecek. İnternet zaten var olduğu için fiyata katmayacağız ama... Soğutma bir kalem olarak bize ek maliyet getirecek. 50 tl soğutma maliyeti desek.. internet kesintileri, elektrik kesintileri de kazancı etkileyecek.. yer vs derken bi verimerkezine götürmek daha mantıklı neredeyse. 425 TL den 6'lı rig colocation yaparız
- 29-12-2017, 10:54:55Balkona koysak olmaz mıBurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz nerede barındırıyorsunuz?
- 29-12-2017, 11:01:29Balkonu bende düşündüm ama ilk etken toz, e çevrelesek desek sıcaklık artacak... ikinci etken 2-3 ay sonra sıcaklar başlayacak ozaman ne yapacağız?Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şuanda evdeki kör odayı kullanıyorum, bildiğin buzhane ama yaza doğru sanırım önerdiğim gibi 450-550 tl arasında bir colocationa geçeceğim.
Evde haftada yaklaşık 15 saat internet kesiliyor, kışın yüklenme çok olduğundan ayda 3 saat elektrik kesiliyor desen zaten 3 günüm çöpe gidiyor. 3 günde zaten 58tl den yaklaşık 180 tl kazanıyorsun, ev yerine dc ye vereceğin para farkı 200-250 tl bile kabul edilir yani
- 29-12-2017, 11:39:30katılmıyorum size. asusa 2 katı parası vereceğime gider biostar alırım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada yapılan en büyük yanlış şu; satadan elektrik alıyorlar. Çoklayıcı kullanıp direkt güç kaynağından elektrik alın. Ana kartlara sorun olmuyor o zaman. - 29-12-2017, 11:43:44Hangi dcyi düşünüyorsunuz? Bu seferde kar marji baya düşecek. Bir sorun olduğunda teknik destek alacaksınız, ayrı bir masraf daha çıkacak.BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2017, 11:45:23Yazmış olduğum mesajı okumadınız sanırım.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyorum ki MİNİNG ANA KARTI ALMAYIN. ELİNİZDEN çıkaramazsınız.
Fanlarda ekstra fazla çalışacak, ses de artacak. Maliyeti de artırır. kart ömrünü de azaltır. ( yüzde kaç olur bilemem, daha başıma gelmedi allahtan
)