• 29-12-2017, 10:03:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EN büyük sorunun kart bulmak olacak hocam. 10K anca zaten 6 kartlı sistem toplarsın sanırım,

    Yılbaşından sonra stok gelir muhtemelen memlekete, ozaman alırsan belki biraz daha kar edebilisin.

    Hayırlısı olsun şimdi'den
  • 29-12-2017, 10:38:18
    #11
    Sistem çok fazla ses çıkarıyor mu?
    aynı oda da yatılabilir mi? Ev küçük olduğundan çok ses çıkarıyorsa sıkıntı.
  • 29-12-2017, 10:46:20
    #12
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem çok fazla ses çıkarıyor mu?
    aynı oda da yatılabilir mi? Ev küçük olduğundan çok ses çıkarıyorsa sıkıntı.
    Sürekli birlikte kalınmaz.Ama antminerlara göre çok daha az tabi ses. 6 lı sistemi 4 tane pc'nin çıkardığı ses kadar düşünebilirsin yaklaşık olarak. Tabi ortam sıcaklığı, ki uyuyacaksın yanında, yani oda sıcak olacak Fanlarda ekstra fazla çalışacak, ses de artacak. Maliyeti de artırır. kart ömrünü de azaltır. ( yüzde kaç olur bilemem, daha başıma gelmedi allahtan )
    6'lı rig i evde barındırmak biraz sıkıntı gibi , internet, elektrik, soğutma gibi sebeplerden dolayı. Hesapladığıma göre yine rx 580 6'lı rig ev elektrik fiyatına göre 311.04 tl gelecek. İnternet zaten var olduğu için fiyata katmayacağız ama... Soğutma bir kalem olarak bize ek maliyet getirecek. 50 tl soğutma maliyeti desek.. internet kesintileri, elektrik kesintileri de kazancı etkileyecek.. yer vs derken bi verimerkezine götürmek daha mantıklı neredeyse. 425 TL den 6'lı rig colocation yaparız
  • 29-12-2017, 10:54:55
    #13
    BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli birlikte kalınmaz.Ama antminerlara göre çok daha az tabi ses. 6 lı sistemi 4 tane pc'nin çıkardığı ses kadar düşünebilirsin yaklaşık olarak. Tabi ortam sıcaklığı, ki uyuyacaksın yanında, yani oda sıcak olacak Fanlarda ekstra fazla çalışacak, ses de artacak. Maliyeti de artırır. kart ömrünü de azaltır. ( yüzde kaç olur bilemem, daha başıma gelmedi allahtan )
    6'lı rig i evde barındırmak biraz sıkıntı gibi , internet, elektrik, soğutma gibi sebeplerden dolayı. Hesapladığıma göre yine rx 580 6'lı rig ev elektrik fiyatına göre 311.04 tl gelecek. İnternet zaten var olduğu için fiyata katmayacağız ama... Soğutma bir kalem olarak bize ek maliyet getirecek. 50 tl soğutma maliyeti desek.. internet kesintileri, elektrik kesintileri de kazancı etkileyecek.. yer vs derken bi verimerkezine götürmek daha mantıklı neredeyse. 425 TL den 6'lı rig colocation yaparız
    Balkona koysak olmaz mı siz nerede barındırıyorsunuz?
  • 29-12-2017, 11:01:29
    #14
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balkona koysak olmaz mı siz nerede barındırıyorsunuz?
    Balkonu bende düşündüm ama ilk etken toz, e çevrelesek desek sıcaklık artacak... ikinci etken 2-3 ay sonra sıcaklar başlayacak ozaman ne yapacağız?
    Ben şuanda evdeki kör odayı kullanıyorum, bildiğin buzhane ama yaza doğru sanırım önerdiğim gibi 450-550 tl arasında bir colocationa geçeceğim.
    Evde haftada yaklaşık 15 saat internet kesiliyor, kışın yüklenme çok olduğundan ayda 3 saat elektrik kesiliyor desen zaten 3 günüm çöpe gidiyor. 3 günde zaten 58tl den yaklaşık 180 tl kazanıyorsun, ev yerine dc ye vereceğin para farkı 200-250 tl bile kabul edilir yani
  • 29-12-2017, 11:36:36
    #15
    Şu mining için çıkartılan anakartlardan satın alma da ne alırsan al.

    Yarın bir gün bir şey olsa ya da sistemi dağıtmaya karar versen o anakartı kim alacak.

    Her yerde aynı terane hep aynı şeyleri yazıp çizip duruyorlar.
    • BurakP
    BurakP bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2017, 11:39:30
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mining için çıkartılan anakartlardan satın alma da ne alırsan al.

    Yarın bir gün bir şey olsa ya da sistemi dağıtmaya karar versen o anakartı kim alacak.

    Her yerde aynı terane hep aynı şeyleri yazıp çizip duruyorlar.
    katılmıyorum size. asusa 2 katı parası vereceğime gider biostar alırım.

    Bu arada yapılan en büyük yanlış şu; satadan elektrik alıyorlar. Çoklayıcı kullanıp direkt güç kaynağından elektrik alın. Ana kartlara sorun olmuyor o zaman.
  • 29-12-2017, 11:43:44
    #17
    BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Balkonu bende düşündüm ama ilk etken toz, e çevrelesek desek sıcaklık artacak... ikinci etken 2-3 ay sonra sıcaklar başlayacak ozaman ne yapacağız?
    Ben şuanda evdeki kör odayı kullanıyorum, bildiğin buzhane ama yaza doğru sanırım önerdiğim gibi 450-550 tl arasında bir colocationa geçeceğim.
    Evde haftada yaklaşık 15 saat internet kesiliyor, kışın yüklenme çok olduğundan ayda 3 saat elektrik kesiliyor desen zaten 3 günüm çöpe gidiyor. 3 günde zaten 58tl den yaklaşık 180 tl kazanıyorsun, ev yerine dc ye vereceğin para farkı 200-250 tl bile kabul edilir yani
    Hangi dcyi düşünüyorsunuz? Bu seferde kar marji baya düşecek. Bir sorun olduğunda teknik destek alacaksınız, ayrı bir masraf daha çıkacak.
  • 29-12-2017, 11:45:23
    #18
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılmıyorum size. asusa 2 katı parası vereceğime gider biostar alırım.

    Bu arada yapılan en büyük yanlış şu; satadan elektrik alıyorlar. Çoklayıcı kullanıp direkt güç kaynağından elektrik alın. Ana kartlara sorun olmuyor o zaman.
    Yazmış olduğum mesajı okumadınız sanırım.

    Diyorum ki MİNİNG ANA KARTI ALMAYIN. ELİNİZDEN çıkaramazsınız.