Sistem çok fazla ses çıkarıyor mu?
aynı oda da yatılabilir mi? Ev küçük olduğundan çok ses çıkarıyorsa sıkıntı.
Sürekli birlikte kalınmaz.Ama antminerlara göre çok daha az tabi ses. 6 lı sistemi 4 tane pc'nin çıkardığı ses kadar düşünebilirsin yaklaşık olarak. Tabi ortam sıcaklığı, ki uyuyacaksın yanında, yani oda sıcak olacak

Fanlarda ekstra fazla çalışacak, ses de artacak. Maliyeti de artırır. kart ömrünü de azaltır. ( yüzde kaç olur bilemem, daha başıma gelmedi allahtan

)
6'lı rig i evde barındırmak biraz sıkıntı gibi , internet, elektrik, soğutma gibi sebeplerden dolayı. Hesapladığıma göre yine rx 580 6'lı rig ev elektrik fiyatına göre 311.04 tl gelecek. İnternet zaten var olduğu için fiyata katmayacağız ama... Soğutma bir kalem olarak bize ek maliyet getirecek. 50 tl soğutma maliyeti desek.. internet kesintileri, elektrik kesintileri de kazancı etkileyecek.. yer vs derken bi verimerkezine götürmek daha mantıklı neredeyse. 425 TL den 6'lı rig colocation yaparız