• 29-12-2017, 06:57:48
    #1
    Bende mining yapmayı düşünüyorum çünkü yeterli seviyede coin topladım uzun bir süre hodl kalıcam o yüzden madencilik hakkında tecrübem yok hangi kartları satın almalıyım vtc ve etc kazım yapıcam bütçe 10k 100k arası 10 k başlamak istiyorum sonradan kartları çoğaltıcam tecrübe olsun diye.
  • 29-12-2017, 07:34:26
    #2
    Benim konum vardı mobildeyim bakamadım. Kurduğum makina 6 kartlık ideal. Sorun olursa cevaplarım.
  • 29-12-2017, 08:45:38
    #3
    Rx580x6 msi /powercolor 8gb
    Gigabyte h110-d3a
    1600 powersupply
    Ssd 120 gb
    4ram
    13500 TL gibi bir fiyata toplanır.
    OC yapılırsa kart başına 35 mh'tan 210 MH ile elektrik düştükten sonra 500 Dolar bırakır aylık.
    13500 TL 3,500 dolar desek, 7 ay gibi bir sürede amorti eder.
    6x gigabyte gtx1060 6gb
    120ssd
    H110-d3a
    1600 powersupply
    4ram
    10500 TL gibi bir fiyata toplanır.
    OC yapılırsa kart başına 22,5 mh'tan 135 MH eder elektrik düştükten sonra 320 Dolar bırakır aylık.
    10500 TL 2,700 dolar desek, 8,5 ay gibi bir sürede amorti eder.

    Ne kazacağına da bağlı. Rx580 ile Gtx1060 arasında alım sırasında yaklaşık 400-500 tl fark var.
    Zcach için çalıştırırken RX580 315 sol/s , Gtx1060 311 sol/s veriyor.
    Ethereum için ise yukarda yazdığım gibi, RX580 35mh yaparken Gtx1060 22,5 yapıyor.
    Sorun olursa bildiğimiz kadar yardımcı oluruz.
  • 29-12-2017, 08:54:31
    #4
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende mining yapmayı düşünüyorum çünkü yeterli seviyede coin topladım uzun bir süre hodl kalıcam o yüzden madencilik hakkında tecrübem yok hangi kartları satın almalıyım vtc ve etc kazım yapıcam bütçe 10k 100k arası 10 k başlamak istiyorum sonradan kartları çoğaltıcam tecrübe olsun diye.
    BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rx580x6 msi /powercolor 8gb
    Gigabyte h110-d3a
    1600 powersupply
    Ssd 120 gb
    4ram
    13500 TL gibi bir fiyata toplanır.
    OC yapılırsa kart başına 35 mh'tan 210 MH ile elektrik düştükten sonra 500 Dolar bırakır aylık.
    13500 TL 3,500 dolar desek, 7 ay gibi bir sürede amorti eder.
    6x gigabyte gtx1060 6gb
    120ssd
    H110-d3a
    1600 powersupply
    4ram
    10500 TL gibi bir fiyata toplanır.
    OC yapılırsa kart başına 22,5 mh'tan 135 MH eder elektrik düştükten sonra 320 Dolar bırakır aylık.
    10500 TL 2,700 dolar desek, 8,5 ay gibi bir sürede amorti eder.

    Ne kazacağına da bağlı. Rx580 ile Gtx1060 arasında alım sırasında yaklaşık 400-500 tl fark var.
    Zcach için çalıştırırken RX580 315 sol/s , Gtx1060 311 sol/s veriyor.
    Ethereum için ise yukarda yazdığım gibi, RX580 35mh yaparken Gtx1060 22,5 yapıyor.
    Sorun olursa bildiğimiz kadar yardımcı oluruz.
    Vtc kazmayı düşünüyorum sonradan etc geçebilirim.
  • 29-12-2017, 09:02:06
    #5
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vtc kazmayı düşünüyorum sonradan etc geçebilirim.
    Vtc için gtx 1060 ile 20,3 mh yapılabiliyormuş. Gtx 1060 *6 lı rig ile aylık kazanç $299.38 dolara tekabul ediyor.
  • 29-12-2017, 09:09:03
    #6
    BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vtc için gtx 1060 ile 20,3 mh yapılabiliyormuş. Gtx 1060 *6 lı rig ile aylık kazanç $299.38 dolara tekabul ediyor.
    Reddit ve YouTube videolara baktımda çoğunluk amd Radeon serisini kullanıyor bu kartları en uygun nereden toplayabiliriz ?
  • 29-12-2017, 09:27:40
    #7
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddit ve YouTube videolara baktımda çoğunluk amd Radeon serisini kullanıyor bu kartları en uygun nereden toplayabiliriz ?
    Aslında bende de Amd radeon rx 580 8gb saphire pulse var. Kasmıyorum kartları, 30 mh ile takılıyorlar.
    Açıkcası kart alımı zor gibi, 2. el fiyatları 0 fiyatına yakın. 0 zaten yok çekiyor herkes. Yazıcıoğlundaki tüm dükkanlar sanki bu işe girmiş, getirdikleri kartları kendileri kazıyorlar. Son alımda tanıdık falan diye zorla aldım neredeyse...
    Rx 580'li sistemi 3-4 aydır arkadaş kullanıyor ve o da yurt dışına gidiyor satacak sistemi, istersen bir konuşuruz. Sahibinden sitesinde falan 6 lı rx 570 riglerine 15000 tl istiyorlar.
    En vicdanlı satan sanırım itopya. Oradan bir bakmanı öneririm.
  • 29-12-2017, 09:30:19
    #8
    Sanayi elektriği kullanmıcaksan elektrik hesaplamasını iyi yap hocam girmeden önce
  • 29-12-2017, 09:37:07
    #9
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanayi elektriği kullanmıcaksan elektrik hesaplamasını iyi yap hocam girmeden önce
    Benim hesapladığım fiyatlarda elektrik düşülmüş halde. kw başına 50 kuruş düşülmüş halde diyeyim.Abartı düşük yani.