baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanayi elektriği kullanmıcaksan elektrik hesaplamasını iyi yap hocam girmeden önce
Benim hesapladığım fiyatlarda elektrik düşülmüş halde. kw başına 50 kuruş düşülmüş halde diyeyim.Abartı düşük yani.