• 29-12-2017, 12:30:07
    #28
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sizin görüşünüz hocam.

    Mining için veya 12x destekleyen kartlar için avantajınız
    1 CPU 300 tl
    1 RAM 250 TL
    1 SSD 250 TL
    1 Adet Kasa 200 TL
    Toplam maddi kar 1000 TL ediyor.


    Ne kadar az bileşeniniz olursa arıza veya bozulma oranı o oranda düşüyor.
    Daha az zaman ayırmanız gerekiyor, 2 rigle uğraşmak yerine 1 rigle uğraşıyorsunuz.

    Sistemi kurarken zaten 2. elde edeceğiniz zararı daha satmadan zaten kurtarmış oluyorsunuz.
    Masraf olarak dediğin doğru. Stabillik açısından da doğru.

    Ancak ben yine de mining anakartlarını tercih etmezdim hiç bir şekilde.
    • kbasali
    kbasali bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2017, 12:30:32
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben size sormadım. Sinirli de değilim ayrıca.

    Bir şeyi yazmadan önce okuyup, anlayıp ona göre cevap verirseniz kimse de size tepki göstermez sevgili hocam.

    Ha ben anlatamadıysam kendimi, affola hata benim.

    İyi forumlar
    Sanırım sıkıntı senin ekran kartı yazacağın yerde anakart yazmandan kaynaklanıyor?
    "2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım." demişsin. BTC anakartı yine zararla satabilirsin, olmadı kendin kullanabilirsin. Atıyorum 800 tl ye aldın bu anakartı. Ama az fazla ekran kartı bağlayayım diyeceğin anakartı zaten 500 tl altına alamıyorsun.
    Ekran kartı için diyorsan sırf mining için tasarlanan ekran kartları 1350 tl vs galiba, dediğin gibi gün sonu geldiğinde satışı yapamazsın ama sanırım yeni çıkan bir coin türünü kazarak bir şekilde kurtarmaya çalışırsın. Bu da ilk yatırım maliyetini düşürmek için mantıklı gelebilir bazı arkadaşlara. Plan programını kendileri düşünerek yapmalılar.
    Bende kendim için Rx 580 aldım, alırken P106 sırf mining cihazı alayım mı diye düşündüm ama kararı bunda verdim.
  • 29-12-2017, 12:35:20
    #30
    BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım sıkıntı senin ekran kartı yazacağın yerde anakart yazmandan kaynaklanıyor?
    "2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım." demişsin. BTC anakartı yine zararla satabilirsin, olmadı kendin kullanabilirsin. Atıyorum 800 tl ye aldın bu anakartı. Ama az fazla ekran kartı bağlayayım diyeceğin anakartı zaten 500 tl altına alamıyorsun.
    Ekran kartı için diyorsan sırf mining için tasarlanan ekran kartları 1350 tl vs galiba, dediğin gibi gün sonu geldiğinde satışı yapamazsın ama sanırım yeni çıkan bir coin türünü kazarak bir şekilde kurtarmaya çalışırsın. Bu da ilk yatırım maliyetini düşürmek için mantıklı gelebilir bazı arkadaşlara. Plan programını kendileri düşünerek yapmalılar.
    Bende kendim için Rx 580 aldım, alırken P106 sırf mining cihazı alayım mı diye düşündüm ama kararı bunda verdim.
    600 TL'ye Aldığım MSI anakartı 4 ay kullanıp 500 TL'ye sattım. Yurt dışından 450 TL'ye arkadaşıma aynı anakartı getirttim.

    BTC için üretilen anakartı 750 TL'ye alır, 350 TL'ye satarsın.
    • kbasali
    kbasali bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-12-2017, 11:08:44
    #31
    Kartlar yavaştan topluyorum sapphire ile amd Radeon arasında kaldım sizce hangisini tercih ediyim bir de Türkiye’de bu kartları en yönlü nereden alabilirim diğer ekipmanlarda dahil?