Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size sormadım. Sinirli de değilim ayrıca.

Bir şeyi yazmadan önce okuyup, anlayıp ona göre cevap verirseniz kimse de size tepki göstermez sevgili hocam.

Ha ben anlatamadıysam kendimi, affola hata benim.

İyi forumlar
Sanırım sıkıntı senin ekran kartı yazacağın yerde anakart yazmandan kaynaklanıyor?
"2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım." demişsin. BTC anakartı yine zararla satabilirsin, olmadı kendin kullanabilirsin. Atıyorum 800 tl ye aldın bu anakartı. Ama az fazla ekran kartı bağlayayım diyeceğin anakartı zaten 500 tl altına alamıyorsun.
Ekran kartı için diyorsan sırf mining için tasarlanan ekran kartları 1350 tl vs galiba, dediğin gibi gün sonu geldiğinde satışı yapamazsın ama sanırım yeni çıkan bir coin türünü kazarak bir şekilde kurtarmaya çalışırsın. Bu da ilk yatırım maliyetini düşürmek için mantıklı gelebilir bazı arkadaşlara. Plan programını kendileri düşünerek yapmalılar.
Bende kendim için Rx 580 aldım, alırken P106 sırf mining cihazı alayım mı diye düşündüm ama kararı bunda verdim.