BurakP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balkonu bende düşündüm ama ilk etken toz, e çevrelesek desek sıcaklık artacak... ikinci etken 2-3 ay sonra sıcaklar başlayacak ozaman ne yapacağız?
Ben şuanda evdeki kör odayı kullanıyorum, bildiğin buzhane ama yaza doğru sanırım önerdiğim gibi 450-550 tl arasında bir colocationa geçeceğim.
Evde haftada yaklaşık 15 saat internet kesiliyor, kışın yüklenme çok olduğundan ayda 3 saat elektrik kesiliyor desen zaten 3 günüm çöpe gidiyor. 3 günde zaten 58tl den yaklaşık 180 tl kazanıyorsun, ev yerine dc ye vereceğin para farkı 200-250 tl bile kabul edilir yani
Hangi dcyi düşünüyorsunuz? Bu seferde kar marji baya düşecek. Bir sorun olduğunda teknik destek alacaksınız, ayrı bir masraf daha çıkacak.