Şu mining için çıkartılan anakartlardan satın alma da ne alırsan al.
Yarın bir gün bir şey olsa ya da sistemi dağıtmaya karar versen o anakartı kim alacak.
Her yerde aynı terane hep aynı şeyleri yazıp çizip duruyorlar.
katılmıyorum size. asusa 2 katı parası vereceğime gider biostar alırım.
Bu arada yapılan en büyük yanlış şu; satadan elektrik alıyorlar. Çoklayıcı kullanıp direkt güç kaynağından elektrik alın. Ana kartlara sorun olmuyor o zaman.