katılmıyorum size. asusa 2 katı parası vereceğime gider biostar alırım.
Bu arada yapılan en büyük yanlış şu; satadan elektrik alıyorlar. Çoklayıcı kullanıp direkt güç kaynağından elektrik alın. Ana kartlara sorun olmuyor o zaman.
Yazmış olduğum mesajı okumadınız sanırım.
Diyorum ki MİNİNG ANA KARTI ALMAYIN. ELİNİZDEN çıkaramazsınız.