Elbette 6 ekran kartlı
tb-250 btc biostar şu anda hali hazırda kullanıyorum.
Bakın burda ekran kartı derseniz marka konusunda hemen durdururdum sizi. Kesinlikle MSI alın derdim. Ben gigabyte aldım, memnun değilim desem yalan olur fakat OC konusunda çok ketumlar

Geçen gün servis ile konuşmamı yazmıştım enteresan insanlar ne yapsın onlar da çalışan.
Neyse GPU mining konusunda ana kartın hiçbir fonksiyonu yoktur. Bu arada bu bahsettiğim ana karta sata dönüştürücü ile 7. kartı takabiliyorsunuz. Görüntü çıkışı da ana karttan alıyorum.
Tekrar söylüyorum sizi tenzih ederim. Teknik bilginiz konusunda da fikrim yok. Fakat sadece video izleyerek deneyim paylaşmadım. Bizzat kendim kurdum ve şu anda bebek çalışıyor

toplamda 120 mh/s görüyorum. Çok da yormaya gerek yok.
https://www.r10.net/bitcoin-etherium-...-kurulumu.html
Kolay gelsin
H110 Pro BTC+
Biostar tb 250 BTCpro
bunların ikiside 12x pci slotu olan kartlar. İkiside gayet güzel kartlardır.
Anakartın Azda olsa önemi var bence. Normal anakartlara 12x ekran kartı takamazsınız.
Ayrıca 12 kart olunca bazı özellikleri yanında getiriyor,
2. PSU girişi,
Buswaylerde yoğunluk olmasın diye farklı chipset vs.. vs..
Mining için olan anakartların hiçbir özelliği yok diyemezsiniz. Ayrıca 12x anakartların farklı avantajları var.
Arkadaşlar ya yazdığım mesajı okumuyorsunuz ya da yazmak için yazıyorsunuz.
Bu anakartları bir durum olduğunda satamazsınız, zarar olasılığı daha fazla diyorum.
Neden farklı yerlere çekme çabası içindesiniz öğrenebilir miyim?
Yani muhalefet olmak için mi yazıyorsunuz?
2 tane gaming kart alırım, bir şey olduğunda da gaming kart diye çok az bir zararla ürünü geri satarım.
Hadi satın bakalım BTC kartlarını çok az bir zararla.
Anlatmak istediğim şey bu fakat sanırım muhalefet olmak için yazılıyor bu forumda bazı şeyler.Kolay gelsin