kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye sinirin var ilmiyorum ama git başka yere yönlendir enerjini.

Almak istediğin kart ne olur diye sormuşsun. Bende yazdım cevap sana.

Sen sordun bende cevap verdim.
Ben size sormadım. Sinirli de değilim ayrıca.

Bir şeyi yazmadan önce okuyup, anlayıp ona göre cevap verirseniz kimse de size tepki göstermez sevgili hocam.

Ha ben anlatamadıysam kendimi, affola hata benim.

İyi forumlar