Yazmış olduğum mesajı okumadınız sanırım.
Diyorum ki MİNİNG ANA KARTI ALMAYIN. ELİNİZDEN çıkaramazsınız.
Hocam bende diyorum ki, doğru kullanıldığında mining ana kartlar daha iyi. F/P diyelim daha doğru. Zaten mining işi yapacak adam/yapan adam gidip bunu 1 sene sonra ana kartını satarım diye girmez. Gpu mining de ana kartın hiçbir fonksiyonu yoktur (işlemci hdd ve diğer bileşenler gibi) o yüzden zaten çöpe gidecek ana kartı en performanslı şekilde kullanmak doğru olanıdır. Asus 12 yuvalı ana kart çıkartmasının sebebi zaten belli mining işi için. Şimdi satıcı ve üreticiler kurnazlığa yatıyor işte bu mining için kullanıldı. Sanane kardeşim Türkiye standartları içinde elektronik 2 yıl. Fakat Çizgi elektronik yasal prosedür olarak 3 ay garanti kapsamında satıyor birçok ürününü. Yakında full mining sistem satar adamlar
Uzun yazdım kusura bakmayın teknik bilginiz konusunda da sizi rencide etmek istemem fakat bu işi yapacak adam kaz gelecek yerden tavuk esirgemez.