• 17-12-2017, 12:09:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Şurada tamda bugün ondan bahsettim ====>>>>>

    Şuan sabaha göre bir düşüş söz konusu, ama sosyal medya hesaplarına gözattığımızda, ciddi bir gelişim gösterecek gibi duruyor. 0,51$ şuanda ve tüm birikimi ona bağlmaya karar verdim. Umarım bizi üzmez

    $0,523138 USD (106.49%) - coinmarketcap verisi
  • 17-12-2017, 12:40:28
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir günde %110 çıkış yaptı.

    3 ay bekleyip %20 kar ile satmıştım. Böyle görünce insan pişman oluyor

    Kafasını vuran bir emoji vardı bulamadım ama durumunu anlatan en iyi ifade bu sanırım
  • 17-12-2017, 12:43:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir günde %110 çıkış yaptı.

    3 ay bekleyip %20 kar ile satmıştım. Böyle görünce insan pişman oluyor

    Kafasını vuran bir emoji vardı bulamadım ama durumunu anlatan en iyi ifade bu sanırım
    Günlük değişimlere aldanarak hızlı alış - satışlarda insanlar sürekli pişmanlık yaşıyor, ama sizin 3 ay beklemeniz bile bu altcoin için hızlı bir alım-satım olmuş hocam Ciddi bir işlem hacmi var. Şuan coinmarketcap'da 6. sırada.
  • 17-12-2017, 12:49:45
    #13
    Yönetici onayı bekliyor
    isyerlerimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük değişimlere aldanarak hızlı alış - satışlarda insanlar sürekli pişmanlık yaşıyor, ama sizin 3 ay beklemeniz bile bu altcoin için hızlı bir alım-satım olmuş hocam Ciddi bir işlem hacmi var. Şuan coinmarketcap'da 6. sırada.
    Ben genelde %20-%50 kar görünce hemen satıyorum çoğu zaman sonra dip yapınca bir daha alıyorum veya başka coin alıyorum.

    Bu yüzden hep içten içten pişmanlık oluyor bende. EOS'da aynısı olmuştu ama en azından bunlardan zararsız çıktım

    Dediğiniz gibi bu coin için 3 ay kısa vade bile sayılır.
  • 17-12-2017, 14:19:42
    #14
    Hala yükselme potansiyeli var mı? Alım fırsatı var mıdır?
  • 17-12-2017, 18:11:06
    #15
    arkadaşlar suann pump yapiyo pumptaki coin alınmaz düşükken alınır pump sırasında satilir. pumpta coin alirsaniz ya zararına satarsınız yada aylarca cıkmasını beklersiniz.
  • 17-12-2017, 18:14:47
    #16
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar suann pump yapiyo pumptaki coin alınmaz düşükken alınır pump sırasında satilir. pumpta coin alirsaniz ya zararına satarsınız yada aylarca cıkmasını beklersiniz.
    Pumptaki coin alınmaz evet ama pump olduğunu nereden biliyorsunuz ? Belki başka sebeplere bağlı artmış olabilir mi ?
  • 17-12-2017, 18:22:59
    #17
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pumptaki coin alınmaz evet ama pump olduğunu nereden biliyorsunuz ? Belki başka sebeplere bağlı artmış olabilir mi ?

    Sebebi varsa olabilir tabii. ben sadece türkiyedeki arkadaşilar bi coin yükselirken aliyolar hep onu kastettim. yükselirken coin alınmaz diye. hee cok cok önemli bir sebebi vardir yükselişinin ve yükselişin devami da gelicek bi haber varsa orasi ayri.
  • 17-12-2017, 18:36:01
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar suann pump yapiyo pumptaki coin alınmaz düşükken alınır pump sırasında satilir. pumpta coin alirsaniz ya zararına satarsınız yada aylarca cıkmasını beklersiniz.
    Pump ile alakası yok. Pump-dump grafiği o şekilde olmaz.