Konu
Cardano (ADA) Hakkında düşünceleriniz ?
17-12-2017, 12:40:28
#11
kbasali
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir günde %110 çıkış yaptı.
3 ay bekleyip %20 kar ile satmıştım. Böyle görünce insan pişman oluyor
Kafasını vuran bir emoji vardı bulamadım ama durumunu anlatan en iyi ifade bu sanırım