Bir günde %110 çıkış yaptı.

3 ay bekleyip %20 kar ile satmıştım. Böyle görünce insan pişman oluyor

Kafasını vuran bir emoji vardı bulamadım ama durumunu anlatan en iyi ifade bu sanırım