Bir süredir takip ediyorum, 0.1$'dan bir miktar alım yaptım artıyor şu an.
Yeni ve market hacmi yüksek olan kriptoların kendini 2'ye 3'e katlama noktaları olduğunu düşünüyorum. ADA 27 Kasımda yaşadı bunu bir kere. Siz neler düşünüyorsunuz takip eden var mı ?
Sabah bu mesajı girdiğimde 0.1 dolardı, şu an 0.2 dolar küsürlerde ikiye katlamış durumda.
Cardano (ADA) Hakkında düşünceleriniz ?
29
●3.191
- 14-12-2017, 10:51:30Binance üzerinde satışı olan kripto para.AhmetKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2017, 18:28:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.En yüksek hacmi Bittrexte. ADA olarak geçer,aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2017, 12:05:38Cardano yatırımcıları varmı ? İnanılmqaz bir yükseliş sergiliyor. İOTA yatırımcıları ellerinde ne kadar iota varsa satıp cardona alıyormuş bir kaç yer okudum. Ki zaten genel sıralamada İOTA üzerine çıktı. Lakin ben Cardano nun 5-10 dolar üzerine çıkacağını düşünmüyorum.