Bir süredir takip ediyorum, 0.1$'dan bir miktar alım yaptım artıyor şu an.
Yeni ve market hacmi yüksek olan kriptoların kendini 2'ye 3'e katlama noktaları olduğunu düşünüyorum. ADA 27 Kasımda yaşadı bunu bir kere. Siz neler düşünüyorsunuz takip eden var mı ?

Sabah bu mesajı girdiğimde 0.1 dolardı, şu an 0.2 dolar küsürlerde ikiye katlamış durumda.