• 17-12-2017, 19:26:16
    #19
    kar cebe yakışır düzeltme gelecek bilginize !
  • 09-01-2018, 19:19:41
    #20
    Beyler şuan düşmüş bir miktar aldım. Neler düşünüyorsunuz ?
  • 09-01-2018, 19:35:40
    #21
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler şuan düşmüş bir miktar aldım. Neler düşünüyorsunuz ?
    Ben sonraki update tarihinden önce satmama taraftarıyım. Websitelerinde yazıyor, o tarihlerde çok yükseliyor. 1-2 ay elde tutacağım.
  • 09-01-2018, 19:37:55
    #22
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sonraki update tarihinden önce satmama taraftarıyım. Websitelerinde yazıyor, o tarihlerde çok yükseliyor. 1-2 ay elde tutacağım.
    Update derken hocam? Tam anlamadım
  • 09-01-2018, 19:41:22
    #23
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Update derken hocam? Tam anlamadım
    https://cardanoroadmap.com/
    Burada cardano'nun güncellemelerini ve kendi tabirleriyle yol haritasını görebilirsiniz. Aynı zamanda whitepaper'ına da ulaşabilirsiniz. Sonraki güncellemeleri için tarih veriyorlar. Ve daha önceki updateleri takip ettiğim için biliyorum bu update günlerinde yükselme yaşanıyor. Son artış son update gününde yaşandı. Elbette bu artış öngörüsü sadece bir varsayım belki başka bir sebebi olmuştur, belki de sadece şans eseri denk gelmiştir.
  • 09-01-2018, 19:43:16
    #24
    Çöp hocam ona yatırcağınız parayı token kovalayın daha verimli geri dönüşü olur.
  • 09-01-2018, 19:50:05
    #25
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çöp hocam ona yatırcağınız parayı token kovalayın daha verimli geri dönüşü olur.
    Neden çöp sizce hocam ?
    Belki göremediğim bir şeyi görüyorsunuzdur diye soruyorum. Aldığım günden itibaren 8x durumda şu an.
  • 09-01-2018, 19:56:15
    #26
    Ekibinde Charles Hoskinson'ın olduğu ve 25 milyar dolarda olan coine çöp demek.... Çok ilginç
  • 09-01-2018, 20:05:52
    #27
    Üretim miktari yüksek + 5 6 kişinin manipüle edileceği bir coin hocam bir kaç ay sonra tekrar bakarsınız marketcap değerine.