Cardano (ADA) Hakkında düşünceleriniz ?
29
●3.191
- 09-01-2018, 19:35:40Ben sonraki update tarihinden önce satmama taraftarıyım. Websitelerinde yazıyor, o tarihlerde çok yükseliyor. 1-2 ay elde tutacağım.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2018, 19:37:55Update derken hocam? Tam anlamadımHunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2018, 19:41:22https://cardanoroadmap.com/aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada cardano'nun güncellemelerini ve kendi tabirleriyle yol haritasını görebilirsiniz. Aynı zamanda whitepaper'ına da ulaşabilirsiniz. Sonraki güncellemeleri için tarih veriyorlar. Ve daha önceki updateleri takip ettiğim için biliyorum bu update günlerinde yükselme yaşanıyor. Son artış son update gününde yaşandı. Elbette bu artış öngörüsü sadece bir varsayım belki başka bir sebebi olmuştur, belki de sadece şans eseri denk gelmiştir. - 09-01-2018, 19:43:16Çöp hocam ona yatırcağınız parayı token kovalayın daha verimli geri dönüşü olur.
- 09-01-2018, 19:50:05Neden çöp sizce hocam ?MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki göremediğim bir şeyi görüyorsunuzdur diye soruyorum. Aldığım günden itibaren 8x durumda şu an. - 09-01-2018, 19:56:15Ekibinde Charles Hoskinson'ın olduğu ve 25 milyar dolarda olan coine çöp demek.... Çok ilginç
- 09-01-2018, 20:05:52Üretim miktari yüksek + 5 6 kişinin manipüle edileceği bir coin hocam bir kaç ay sonra tekrar bakarsınız marketcap değerine.