Cardano (ADA) Hakkında düşünceleriniz ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cardano (ADA) Hakkında düşünceleriniz ?
29
●
3.191
R10.net
Kripto Paralar
Kripto Paralar
Cardano (ADA) Hakkında düşünceleriniz ?
1
2
3
4
09-01-2018, 20:18:07
#28
kuleli
Bende de ufak bir miktar var. bin dolarlık. eğer biraz daha düşerse iki bin dolarlık daha alım yapacağım. hold yapmayı düşündüğüm bir coin.
09-01-2018, 20:19:30
#29
Rojhatx
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar binanceden bi miktar aldım suspend oldu şuan işlem yapamiyorum coinde duzelmicekmi 1 haftadır boyle
09-01-2018, 20:25:35
#30
Misafir
Güvendiğim coinlerden birisi çöp demek haksızlık olur. Mevcut market cap $22.536.120.837 bunu manipule edebilecek adama zaten bir şey diyemem.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler