Günlük değişimlere aldanarak hızlı alış - satışlarda insanlar sürekli pişmanlık yaşıyor, ama sizin 3 ay beklemeniz bile bu altcoin için hızlı bir alım-satım olmuş hocam

Ciddi bir işlem hacmi var. Şuan coinmarketcap'da 6. sırada.
Ben genelde %20-%50 kar görünce hemen satıyorum çoğu zaman sonra dip yapınca bir daha alıyorum veya başka coin alıyorum.
Bu yüzden hep içten içten pişmanlık oluyor bende. EOS'da aynısı olmuştu ama en azından bunlardan zararsız çıktım
Dediğiniz gibi bu coin için 3 ay kısa vade bile sayılır.