kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir günde %110 çıkış yaptı.

3 ay bekleyip %20 kar ile satmıştım. Böyle görünce insan pişman oluyor

Kafasını vuran bir emoji vardı bulamadım ama durumunu anlatan en iyi ifade bu sanırım
Günlük değişimlere aldanarak hızlı alış - satışlarda insanlar sürekli pişmanlık yaşıyor, ama sizin 3 ay beklemeniz bile bu altcoin için hızlı bir alım-satım olmuş hocam Ciddi bir işlem hacmi var. Şuan coinmarketcap'da 6. sırada.