Pumptaki coin alınmaz evet ama pump olduğunu nereden biliyorsunuz ? Belki başka sebeplere bağlı artmış olabilir mi ?
Sebebi varsa olabilir tabii. ben sadece türkiyedeki arkadaşilar bi coin yükselirken aliyolar hep onu kastettim. yükselirken coin alınmaz diye. hee cok cok önemli bir sebebi vardir yükselişinin ve yükselişin devami da gelicek bi haber varsa orasi ayri.