• 29-06-2017, 02:44:36
    #55
    şuanda yurtdışında hangi sitelerde hangi modeller mevcut acaba ?
    türkiye de zaten hiç bir modeli yok.
  • 29-06-2017, 14:39:17
    #56
    Diyelim ki yatırım yapmayacağız eldeki kaynakları değerlendireceğiz. Mesela kazma işi için olmayan bu laptop ile ne hızda kazım yapılır?

    http://www.hepsiburada.com/asus-gl55...-HBV000004FYEM

    Atıyorum günde 12 saat kenarda bekleyen ürünleri değerlendireceğiz, sorumun sebebi bu.
  • 29-06-2017, 16:51:10
    #57
    Edit : Kendi sorumu cevaplayayım



    Yalnız şu an nereye topluyor bu kazdıklarını onu anlayamdım.

    Jaxx in içinde cüzdan kodunu aldım ve sadece star.bat ı aşağıdaki gibi düzenledim.

    EthDcrMiner64.exe -epool eu1.ethermine.org:4444 -ewal jaxxcuzdankodu.worker -epsw x

    Umarım boşa çalışmıyordur benim ekran kartı
  • 29-06-2017, 21:52:01
    #58
    Edit : Boşa çalıştırmışız olmadı, herhangi bir kazanç gelmiyor
  • 29-06-2017, 23:41:08
    #59
    2000 dolara kuracağım sistemle LTC kazmak istiyorum acaba nasıl bir sistem kurabilirim?
  • 30-06-2017, 19:56:15
    #60
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : Kendi sorumu cevaplayayım



    Yalnız şu an nereye topluyor bu kazdıklarını onu anlayamdım.

    Jaxx in içinde cüzdan kodunu aldım ve sadece star.bat ı aşağıdaki gibi düzenledim.

    EthDcrMiner64.exe -epool eu1.ethermine.org:4444 -ewal jaxxcuzdankodu.worker -epsw x

    Umarım boşa çalışmıyordur benim ekran kartı
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit : Boşa çalıştırmışız olmadı, herhangi bir kazanç gelmiyor
    Boşa kazmış olmadınız.

    ethermine.org'a girip, yukarıdaki adres bölümüne adresinizi yapıştırırsanız şöyle bir ekran karşınıza gelicek;



    Canlı bir şekilde kazım hızınızı, ne kadar ETH biriktiğini ve diğer detaylara ulaşabiliyorsunuz.

    Settings kısmından ödeme almak istediğiniz ödeme miktarını ayarlayabilirsiniz.(IP Adresinizi yazmanız gerekiyor öncelikle)
  • 30-06-2017, 21:44:46
    #61
    AA3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşa kazmış olmadınız.

    ethermine.org'a girip, yukarıdaki adres bölümüne adresinizi yapıştırırsanız şöyle bir ekran karşınıza gelicek;



    Canlı bir şekilde kazım hızınızı, ne kadar ETH biriktiğini ve diğer detaylara ulaşabiliyorsunuz.

    Settings kısmından ödeme almak istediğiniz ödeme miktarını ayarlayabilirsiniz.(IP Adresinizi yazmanız gerekiyor öncelikle)
    Haklısınız 0,002 yi geçmişim bile

    Ayrıca ilgi duyunca daha da araştırılıyor. Cloud ethereum hizmeti veren bir şirkete 1 aydır camdan bakıyormuşumcdarkında değilim, karşıma yeni kurulmuşlar Bi çay içmeye giderim artık "MYGBİT A.Ş"

    https://www.facebook.com/pg/ethereummadencilik/about/
  • 16-07-2017, 10:37:45
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam.
    Makaleyi okudum. Görünmez giderlerle bunu 3.000 dolar kabul edelim. Yaklaşık şu anda:
    Makine : 10.000 TL.
    Elektrik (6 Ayda dönüşüm Süreci verdiniz sağlıklı şartlarda) 300 x 6 : 1.800 TL.
    Orta derecede bir İnternet sağlayıcısı 60 TL. x 6 Ay : 360 TL.
    Totalde 12.500 gibi bir rakam yapar ki aylık gider yaklaşık 2.000 TL. civarında gözükür.

    1- Şimdi bu sistem aylık kazançta 2.000 TL. sürekliliği sağlayabilecek mi (veya üzeri)?
    2- 10.000 TL. Türkiye şartlarında çok afaki bir para değil. Böyle bir süreklilik var ise neden insanlar bu işe yönelmiyor? veya yapanlar kaç server e kadar yatırım yapabiliyor?
    3- Makine dışında sanal bellekte satın alarak üretim arttırılabilirmi yoksa gerek yok mu?
    4- Şirketin değer kaybetmesi durumunda sonuç ne olur? (etherium bu ay 42$ düşüş yaşadı)
    5- Son olarak makine hattına harcama yapmadan sanal sürücülere yatırım yaparak ta bu tutar kazanıla bilirmi?

    Emeğine ilgine şimdiden teşekkürler
  • 16-07-2017, 22:48:59
    #63
    Eytisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam.
    Makaleyi okudum. Görünmez giderlerle bunu 3.000 dolar kabul edelim. Yaklaşık şu anda:
    Makine : 10.000 TL.
    Elektrik (6 Ayda dönüşüm Süreci verdiniz sağlıklı şartlarda) 300 x 6 : 1.800 TL.
    Orta derecede bir İnternet sağlayıcısı 60 TL. x 6 Ay : 360 TL.
    Totalde 12.500 gibi bir rakam yapar ki aylık gider yaklaşık 2.000 TL. civarında gözükür.

    1- Şimdi bu sistem aylık kazançta 2.000 TL. sürekliliği sağlayabilecek mi (veya üzeri)?
    2- 10.000 TL. Türkiye şartlarında çok afaki bir para değil. Böyle bir süreklilik var ise neden insanlar bu işe yönelmiyor? veya yapanlar kaç server e kadar yatırım yapabiliyor?
    3- Makine dışında sanal bellekte satın alarak üretim arttırılabilirmi yoksa gerek yok mu?
    4- Şirketin değer kaybetmesi durumunda sonuç ne olur? (etherium bu ay 42$ düşüş yaşadı)
    5- Son olarak makine hattına harcama yapmadan sanal sürücülere yatırım yaparak ta bu tutar kazanıla bilirmi?

    Emeğine ilgine şimdiden teşekkürler
    1- Benim size sağlar veya sağlayamaz gibi birşey deme lüksüm yok çünkü sadece bu işin nasıl yapılacağından bahsediyorum, coinlerin el değiştirme(volatility) hızı çok yüksek, o yüzden fiyatların bir sabitliği yok ve bu sizin hesaplamanız ve çıkan sonuca göre almanız gereken bir risk olacak.

    2- Ortada server yok, ekran kartları var. İşe ilgisi olan ve seven insanlar yapıyor fakat kaç kişi yapıyor, ne kadar yatırım yapmışlar gibi bir veri ortada tabikide yok, o yüzden bu konuda bir yorum yapamam.

    3- Kazım işi, Proof Of Work denen konsepte sahip coinlerde oluyor. Diğer coinlerde Proof Of Stake yani cüzdanınızda bulunan miktara göre size zaman içerisinde network'e yaptığınız katkılardan dolayı coin kazanabiliyorsunuz. Ethereum şu anda Proof Of Work fakat yakın zamanda değişecek.

    4- Dediğim gibi coinler sürekli el değiştiriyor, o yüzden çok ciddi artışlar ve düşüşler yaşanabiliyor bu işin doğasında var. Bitcoin düştüğü zaman diğer coinlerde onu takip ediyor. Buda normal birşey.

    5- Sanal sürücüden kastınız eğer cloud mining ise hayır, kârlı bir iş değil.


    ETHEREUM KAZIM YAPAN ARKADAŞLARA TAVSİYE;


    Arkadaşlar yakın zamanda(ne zaman olacağı belli değil) Ethereum, Proof Of Work konseptinden Proof Of Stake'e geçiş yapıcak.

    Buda Ethereum'da mining'in biteceği anlamına geliyor fakat söylediğim gibi ne zaman olacağı belli değil. Ethereum ilk başta kazım zorluğu bombası(difficulty bomb)aktifleştirecek. Kazım zorluğu inanılmaz artıcak ve elektrik parasını çıkaramayacak duruma gelicek herkes. Ardından artık kimse kazmadığı için Ethereum konsept geçişini tamamlamış olacak.

    Ne kazarım diye soran arkadaşlar; Ethereum Classic, Zcash, Expanse, Ubiq gibi envai çeşit alternatifiniz var. Bunlar üzerine araştırma yapıp, geleceğine inandığınızı kazabilirsiniz, seçim size kalmış.