• 08-06-2017, 10:16:34
    #19
    Potanski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir anlatıyorsunuz ki, alıp evin bir köşesine koyasım geliyor

    mesela yurtdışından bu karttan sipariş verdik. ürün 268 euro (limit 40 euro idi sanırım) olduğu için illaki gümrükte takılması gerekiyor öyle değil mi? sadece gümrük memuru ticari olduğunu düşünmediği durumlarda yani 1 veya 2 ekran kartında biz bunun + vergisini verip teslim alabiliyoruz diye anladım. Bu doğruysa, bu vergilendirme tutarı ortalama ne kadara geliyor. Böyle bir durumda, mesela ben ankarada isem, ürünler istanbuldaki gümrükte mi bekletiliyor yoksa ankarada mı? istanbulda bekletiliyorsa benim kişisel olarak gidip, İstanbul'da vergimi ödeyip teslim mi almam gerekiyor yoksa online bankacılık vs. bir şekilde ödeme yapılabiliyor mu?


    Gümrükle ilgili süreç hakkında bizi bilgilendirirseniz sevinirim.


    Bir de bu boş rig satan firmalar biliyor musunuz? Derme çatma bir rig yaparım yapmasına da hanım onu beşe bölebilir.


    paylaştığınız bilgiler için teşekkürler.
    Amazon'dan sipariş verdiğiniz zaman gümrük vergisi zaten Amazon'da ödediğiniz toplam bedelin içine dahil yani Amazon'dan ürün aldığınızda ekstra gümrük vergisi ödemiyorsunuz, onu Amazon hallediyor.

    1-2 karttan fazlasını sipariş ettiğiniz zaman kargo firması, ürünü gümrükten çekerken problem oluşturmuyor fakat 1-2 taneden fazla olduğu zaman gümrük müşavirine ihtiyaç duyuyorsunuz.

    Rig yapımı için;


    https://www.youtube.com/watch?v=OfE_QidD75M
  • 09-06-2017, 01:56:50
    #20
    çok güzel rehberleriniz gerçekten ancak olay sanırım epey duyuldu çünkü dünya genelinde RX 480 kalmadı . hiç bi yerde bulamıyorum ben an itibariyle.

    Bulabilen varsa paylaşırsa seviniriz. Sanırım treni kaçırdık )
  • 09-06-2017, 02:07:11
    #21
    güzel bilgiler vermişsiniz ancak şunu unutmayın arkadaşlar hemen hepimiz bir anda yükselen yatırım araçlarına bakıyoruz keşke alsaydık diyoruz bu yükseldi bu da kesin yükselecek gözü ile bakıyoruz. Ancak şunu unutmayın arkadaşlar :

    Googleye btc yazın bakın sağ tarafta ne çıkıyor!

    Bitcoin herhangi bir merkez bankası, resmi kuruluş, vs. ile ilişiği olmayan elektronik bir para birimidir. Virgülden sonra 100-milyonuncu basamağa kadar birimlere ayrılabilir. Ayrıca Derin Ağ'da en çok kullanılan para birimidir.

    Bir ürünü ne kadar parçaya bölerseniz o kadar değersiz olur (Serkan ERCİL)

    Şimdi diyeceksiniz bu neden yükseliyor o zaman btc analizlerine girin yüklü alım yapıldığı için yükseliyor bir şirket yok karşınızda adam akıllı site de yok. Yarın öbürgün sitelere saldırı gelirse iş işten geçmiş olacaktır. Bende almak istiyordum ancak konu hakkında uzman olan borsacı arkadaşın uyarısı ile hızla geri çekildim.

    Paranızı yatırıma dönüştürmek isteyenler hisse senedine (her hisseye değil) orta vadeli yatırım yapınca zaten paranız katlanacaktır
  • 09-06-2017, 02:42:48
    #22
    merhaba hocam
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...38215317/detay
    veya
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...48137666/detay
    böyle hazır sistemi almak mantıklımı.
    yurt dışından 2 hafta bekliyeceğimize direk çalıştırmaya başlasak fiyat farkını 2haftada kapatabilir.
  • 09-06-2017, 14:00:52
    #23
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...38215317/detay
    veya
    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...48137666/detay
    böyle hazır sistemi almak mantıklımı.
    yurt dışından 2 hafta bekliyeceğimize direk çalıştırmaya başlasak fiyat farkını 2haftada kapatabilir.
    Yüksek fiyatlardan satılıyor hazır setler. 2 haftalık farkı kapatır derken uzun vadede yaptığınız yatırım çıkma süresini uzatmış olursunuz.
  • 11-06-2017, 03:32:14
    #24
    Hocam bu degerli bilgiler icin cok tesekkür ederim . Arastirmalarim sonucundan 150-180MH/s performansinda bir sistemi 2700 Euroya toplamayi planladim. Yaptigim hesaplamarlardan sonra Aylik net karin 850 Dolar oldugu gördüm. Bu gercekden cok makul bir miktar... Eger hesaplamalarda bi yanlislik varsa düzeltin lütfen. Ayrica bu 2700 euroyuda aylik 200 euro olacak sekilde taksitlendirme imkanimda bulunuyor. Bu demek oluyor ki cihaz hem kendini ödeyip üstüne 500 dolar gibi bir kar birakiyor... Düsünceleriniz nedir bu konu hakkinda?
  • 11-06-2017, 04:27:56
    #25
    resying adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu degerli bilgiler icin cok tesekkür ederim . Arastirmalarim sonucundan 150-180MH/s performansinda bir sistemi 2700 Euroya toplamayi planladim. Yaptigim hesaplamarlardan sonra Aylik net karin 850 Dolar oldugu gördüm. Bu gercekden cok makul bir miktar... Eger hesaplamalarda bi yanlislik varsa düzeltin lütfen. Ayrica bu 2700 euroyuda aylik 200 euro olacak sekilde taksitlendirme imkanimda bulunuyor. Bu demek oluyor ki cihaz hem kendini ödeyip üstüne 500 dolar gibi bir kar birakiyor... Düsünceleriniz nedir bu konu hakkinda?
    180 Mh/s'ta ETH kazarsanız ayda $1057 getirir, ETC kazarsanız $964 fakat bunların hepsi elektrik masrafı katılmadan yapılmış hesaplar.

    Avrupa elektrik tarifesi $0.17 civarı. Kart başına 130w * 6 = 780w.

    Elektrik masrafını da ekleyince geriye $859 kalıyor dediğiniz gibi.
  • 11-06-2017, 10:28:05
    #26
    Hocam iki konuyu da soluksuz olarak okudum, öncelikle emeğinize sağlık. Şuanda TR'de RX 580 bulmak imkansız gibi, 470'ler bile 2000 liradan gidiyor artık. Amazon'dan 4 adet RX 580 kartı toplamda 1150 dolara getirebiliyorum. Güç kaynağı falan bir rig galiba bu hesapla 1500 dolara mal oluyor.

    Sizce bu sistem ETH başlangıcı için yeterli olur mu, bir heves denemek istiyorum zarar etsem çok birşey kaybetmem. Kâr ettiğimi görürsem kazandığımı sisteme dönüştürüp diğer alt madenlere de yatırım yapmayı planlıyorum.
  • 11-06-2017, 13:01:41
    #27
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iki konuyu da soluksuz olarak okudum, öncelikle emeğinize sağlık. Şuanda TR'de RX 580 bulmak imkansız gibi, 470'ler bile 2000 liradan gidiyor artık. Amazon'dan 4 adet RX 580 kartı toplamda 1150 dolara getirebiliyorum. Güç kaynağı falan bir rig galiba bu hesapla 1500 dolara mal oluyor.

    Sizce bu sistem ETH başlangıcı için yeterli olur mu, bir heves denemek istiyorum zarar etsem çok birşey kaybetmem. Kâr ettiğimi görürsem kazandığımı sisteme dönüştürüp diğer alt madenlere de yatırım yapmayı planlıyorum.
    Keyif amaçlı yapmak istiyorsanız ne güzel, deneyin derim

    Kart başına $287 iyi bir fiyat, almanızı tavsiye ederim.