Hocam bu degerli bilgiler icin cok tesekkür ederim . Arastirmalarim sonucundan 150-180MH/s performansinda bir sistemi 2700 Euroya toplamayi planladim. Yaptigim hesaplamarlardan sonra Aylik net karin 850 Dolar oldugu gördüm. Bu gercekden cok makul bir miktar... Eger hesaplamalarda bi yanlislik varsa düzeltin lütfen. Ayrica bu 2700 euroyuda aylik 200 euro olacak sekilde taksitlendirme imkanimda bulunuyor. Bu demek oluyor ki cihaz hem kendini ödeyip üstüne 500 dolar gibi bir kar birakiyor... Düsünceleriniz nedir bu konu hakkinda?