arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iki konuyu da soluksuz olarak okudum, öncelikle emeğinize sağlık. Şuanda TR'de RX 580 bulmak imkansız gibi, 470'ler bile 2000 liradan gidiyor artık. Amazon'dan 4 adet RX 580 kartı toplamda 1150 dolara getirebiliyorum. Güç kaynağı falan bir rig galiba bu hesapla 1500 dolara mal oluyor.

Sizce bu sistem ETH başlangıcı için yeterli olur mu, bir heves denemek istiyorum zarar etsem çok birşey kaybetmem. Kâr ettiğimi görürsem kazandığımı sisteme dönüştürüp diğer alt madenlere de yatırım yapmayı planlıyorum.
Keyif amaçlı yapmak istiyorsanız ne güzel, deneyin derim

Kart başına $287 iyi bir fiyat, almanızı tavsiye ederim.