• 02-06-2017, 11:14:49
    #10
    LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sıcak bi bölgedeysek antalya felan gibi, yazları 40 dereceyi geçiyor, o zaman bir de soğutma masrafı işin içine girecek, bunun da elektriği vs. olacak, masraf biraz daha artacak sanırım?
    Muhtemelen öyle olacaktır.
  • 02-06-2017, 14:35:45
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AA3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 tane RX 580 Nitro+ 8GB olsun. BIOS+Overclock yapılmış bir şekilde kart başına 30 Mh/s x 6 = 180 Mh/s kazım hızı.

    Toplamda 1170 Watt elektrik harcasa(183wx6kart + 70w anakart+cpu vs.)

    Set içinde $2500 harcadığınızı ve kazım zorluğunun da her ay %50 artacağını varsayalım;



    4 ay.
    hocam gerçekten güzel bir yazı olmuş elinize sağlık. sadece tek soracağım birşey var "Diff Change" kısımı yüzde olarak değer değil araştırdığım kadarıyla yani şu anki zorlukla bir sonraki zorluk arasında oluşabilecek zorluk farkı sanıyorum. doğrumudur? yani bu değeri %50 falan değilde 150T gibi değerlerde tutmak ne kadar mantıklıdır?
  • 02-06-2017, 15:16:06
    #12
    LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gerçekten güzel bir yazı olmuş elinize sağlık. sadece tek soracağım birşey var "Diff Change" kısımı yüzde olarak değer değil araştırdığım kadarıyla yani şu anki zorlukla bir sonraki zorluk arasında oluşabilecek zorluk farkı sanıyorum. doğrumudur? yani bu değeri %50 falan değilde 150T gibi değerlerde tutmak ne kadar mantıklıdır?
    Diff Change kısmı kazım zorluğunun sonraki ayda ne kadar yükseleceği anlamına gelir.

    Diğer kazım hesaplama yapan siteler de "difficulty change" kısmı özellikle bulunmaz o yüzden her ay inanılmaz güzel paralar kazanıcakmışsınız gibi gösterirler.

    Kimse bir sonraki ayda ne kadarlık bir kazım zorluğu artışı yaşanacağını bilemiyor, çünkü bir kesinliği yok. Sadece "tahmin" yapılabiliyor. 22T-100T arası bence mantıklı bir rakam verebilir sonraki aylardaki kazancınızı hesaplamak için.
  • 02-06-2017, 15:26:32
    #13
    Benimda 6 kartlık bir sistemim var fanlar %55 te çalışıyor. Kartların sıcaklığı 60 ı geçmiyor. Sıcaklık fazla problem olmuyor yani İstanbulda ama bu iş duyuldukça eth kazma zorlaşıyor. Bir kaç ay içinde yarı yarıya kazma düşebilir ama değeride artabilir. Biraz yavaş kazarız ama ay sonu aynı ücreti alabiliriz. 7 bine topladım sistemi 2 buçuk ay içinde kendini amorti ediyor.
  • 03-06-2017, 08:55:33
    #14
    6 tane ekran kartı alıcam ama sağolsun piyasada yok olanlarda kart başına 2000tl fiyat çekiyor
  • 04-06-2017, 01:50:51
    #15
    Hocam konuyla pek ilgisi yok ama bilgili olduğunuz için soruyorum. Bu sistemi kurmak yerine güvenilir bir firmanın cloud mining sisteminden kiralasak olmaz mı? 3 ayda amorti etmesin 6 ayda etsin ama ondan sonra derdi tasası olmaz. Ne diyorsunuz bu konuda?
  • 04-06-2017, 03:41:21
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel anlatmışsınız hocam. Takipteyim. Kafama yatarsa en kısa vakitte sistemi bende toplamayı düşünüyorum
  • 04-06-2017, 12:39:54
    #17
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuyla pek ilgisi yok ama bilgili olduğunuz için soruyorum. Bu sistemi kurmak yerine güvenilir bir firmanın cloud mining sisteminden kiralasak olmaz mı? 3 ayda amorti etmesin 6 ayda etsin ama ondan sonra derdi tasası olmaz. Ne diyorsunuz bu konuda?
    Cloud mining biteli 2-3 yıl oluyor. Kârlı iş değil.
  • 08-06-2017, 02:10:48
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öyle bir anlatıyorsunuz ki, alıp evin bir köşesine koyasım geliyor

    mesela yurtdışından bu karttan sipariş verdik. ürün 268 euro (limit 40 euro idi sanırım) olduğu için illaki gümrükte takılması gerekiyor öyle değil mi? sadece gümrük memuru ticari olduğunu düşünmediği durumlarda yani 1 veya 2 ekran kartında biz bunun + vergisini verip teslim alabiliyoruz diye anladım. Bu doğruysa, bu vergilendirme tutarı ortalama ne kadara geliyor. Böyle bir durumda, mesela ben ankarada isem, ürünler istanbuldaki gümrükte mi bekletiliyor yoksa ankarada mı? istanbulda bekletiliyorsa benim kişisel olarak gidip, İstanbul'da vergimi ödeyip teslim mi almam gerekiyor yoksa online bankacılık vs. bir şekilde ödeme yapılabiliyor mu?


    Gümrükle ilgili süreç hakkında bizi bilgilendirirseniz sevinirim.


    Bir de bu boş rig satan firmalar biliyor musunuz? Derme çatma bir rig yaparım yapmasına da hanım onu beşe bölebilir.


    paylaştığınız bilgiler için teşekkürler.