öyle bir anlatıyorsunuz ki, alıp evin bir köşesine koyasım geliyor

mesela yurtdışından bu karttan sipariş verdik. ürün 268 euro (limit 40 euro idi sanırım) olduğu için illaki gümrükte takılması gerekiyor öyle değil mi? sadece gümrük memuru ticari olduğunu düşünmediği durumlarda yani 1 veya 2 ekran kartında biz bunun + vergisini verip teslim alabiliyoruz diye anladım. Bu doğruysa, bu vergilendirme tutarı ortalama ne kadara geliyor. Böyle bir durumda, mesela ben ankarada isem, ürünler istanbuldaki gümrükte mi bekletiliyor yoksa ankarada mı? istanbulda bekletiliyorsa benim kişisel olarak gidip, İstanbul'da vergimi ödeyip teslim mi almam gerekiyor yoksa online bankacılık vs. bir şekilde ödeme yapılabiliyor mu?


Gümrükle ilgili süreç hakkında bizi bilgilendirirseniz sevinirim.


Bir de bu boş rig satan firmalar biliyor musunuz? Derme çatma bir rig yaparım yapmasına da hanım onu beşe bölebilir.


paylaştığınız bilgiler için teşekkürler.