Benimda 6 kartlık bir sistemim var fanlar %55 te çalışıyor. Kartların sıcaklığı 60 ı geçmiyor. Sıcaklık fazla problem olmuyor yani İstanbulda ama bu iş duyuldukça eth kazma zorlaşıyor. Bir kaç ay içinde yarı yarıya kazma düşebilir ama değeride artabilir. Biraz yavaş kazarız ama ay sonu aynı ücreti alabiliriz. 7 bine topladım sistemi 2 buçuk ay içinde kendini amorti ediyor.