• 23-06-2017, 11:30:31
    #46
    JiLsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Biliyosunuz piyasada ekran kartları coğu satılarak tükendi. Bende yurtdışından bakayım dedim. Bahsettiğiniz Radeon Rx 480 NITRO 8 gb yi 100 dolara satan doğrulanmış bir tedarikci buldum. Tanesi 100 dolar ve minimum sipariş 5 adet yanındada 3 adet hediye ediyor. Yani 500 dolara toplam 8 adet rx480 aliyorsunuz

    https://m.alibaba.com/product/603783...7009.93.2LC0Yj

    Şu linkten bakabilirsiniz.

    Sorum şu ; Bu ürün çakmamıdır? Cakmaysa yinede iş görürmü? Açıklamada %100 orjinal olduğu yazıyor. Değilse hangi şartlarda getirebiliriz. Cevaplarsanız cok sevinirim.

    doğruda olsa 5 adet geçmez tek bir seferde. Onuda geçtim güçlü Türkiye ekonomisinin 30 dolar gümrük sınrıına takılır. Sırf yurtdışından almasın diye 30 dolar gümrük sınırı var. oraya düşükte yazsan yinede gümrük memurunun bileceği iş.
  • 23-06-2017, 12:40:55
    #47
    JiLsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Biliyosunuz piyasada ekran kartları coğu satılarak tükendi. Bende yurtdışından bakayım dedim. Bahsettiğiniz Radeon Rx 480 NITRO 8 gb yi 100 dolara satan doğrulanmış bir tedarikci buldum. Tanesi 100 dolar ve minimum sipariş 5 adet yanındada 3 adet hediye ediyor. Yani 500 dolara toplam 8 adet rx480 aliyorsunuz

    https://m.alibaba.com/product/603783...7009.93.2LC0Yj

    Şu linkten bakabilirsiniz.

    Sorum şu ; Bu ürün çakmamıdır? Cakmaysa yinede iş görürmü? Açıklamada %100 orjinal olduğu yazıyor. Değilse hangi şartlarda getirebiliriz. Cevaplarsanız cok sevinirim.
    Kartların tanesi $100 üzerine birde hediye mi veriyor? Çok sahte geldi bana.

    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğruda olsa 5 adet geçmez tek bir seferde. Onuda geçtim güçlü Türkiye ekonomisinin 30 dolar gümrük sınrıına takılır. Sırf yurtdışından almasın diye 30 dolar gümrük sınırı var. oraya düşükte yazsan yinede gümrük memurunun bileceği iş.
    Katılıyorum. Kendim 6 kart sipariş etmek gibi bir hataya düştüm. Geri göndermek zorunda kaldım.
  • 23-06-2017, 18:54:10
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AA3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartların tanesi $100 üzerine birde hediye mi veriyor? Çok sahte geldi bana.



    Katılıyorum. Kendim 6 kart sipariş etmek gibi bir hataya düştüm. Geri göndermek zorunda kaldım.
    hocam pm attımda dönmediniz özel 1 2 sorum olucaktı.
  • 23-06-2017, 19:57:22
    #49
    Üyeliği durduruldu
    hocam part 1 konusunda hesaplama için bir site vermissiniz diğer coin birimlerinde çok farklı sonuçlar çıkartıyor birisinde 1000 dolar diğerinde 1 dolar oluyor aynı sistemde sebebi ney
  • 24-06-2017, 11:48:16
    #50
    WebEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam part 1 konusunda hesaplama için bir site vermissiniz diğer coin birimlerinde çok farklı sonuçlar çıkartıyor birisinde 1000 dolar diğerinde 1 dolar oluyor aynı sistemde sebebi ney
    Algoritma farkı. Bunu birinci konuda açıkladım hocam.
  • 24-06-2017, 14:53:21
    #51
    AA3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algoritma farkı. Bunu birinci konuda açıkladım hocam.
    Merhaba, özel mesaj da yollamıştım ama yoğunluktan görmediniz sanırım.

    http://cryptomining-blog.com/tag/rx-...reum-hashrate/

    Bu kart ile kazım yapmak mantıklı mı? İçinde bir hata sorunu var ama tam olarak anlam veremedik. Bilgilendirmeniz mümkün mü?
  • 24-06-2017, 17:12:24
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, özel mesaj da yollamıştım ama yoğunluktan görmediniz sanırım.

    http://cryptomining-blog.com/tag/rx-...reum-hashrate/

    Bu kart ile kazım yapmak mantıklı mı? İçinde bir hata sorunu var ama tam olarak anlam veremedik. Bilgilendirmeniz mümkün mü?
    Bende yeni başlıyorum 1 haftadır sürekli araştırıyorum ama edindiğim bilgilere göre 2 gb modeller artık pek işe yaramıyor. En az 4 gb 256 bit olan modellere bakarsanız sizin için daha iyi olcaktır. Almışken iyi bi kart almak daha iyi olcaktır bence.
  • 27-06-2017, 04:08:58
    #53
    Rasperypi ile ethereum kazabilir miyiz? ASİC Usb miner ile?
  • 27-06-2017, 18:59:50
    #54
    Hocam 2 yazınızda gerçekten açıklayıcı olmuş teşekkür ederiz. Bende sistem kuracağım büyük ihtimal. Bir sorum olacak ne kadar sürede ne kadar Etheryum kazdınız?