Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, özel mesaj da yollamıştım ama yoğunluktan görmediniz sanırım.

http://cryptomining-blog.com/tag/rx-...reum-hashrate/

Bu kart ile kazım yapmak mantıklı mı? İçinde bir hata sorunu var ama tam olarak anlam veremedik. Bilgilendirmeniz mümkün mü?
Bende yeni başlıyorum 1 haftadır sürekli araştırıyorum ama edindiğim bilgilere göre 2 gb modeller artık pek işe yaramıyor. En az 4 gb 256 bit olan modellere bakarsanız sizin için daha iyi olcaktır. Almışken iyi bi kart almak daha iyi olcaktır bence.