AA3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algoritma farkı. Bunu birinci konuda açıkladım hocam.
Merhaba, özel mesaj da yollamıştım ama yoğunluktan görmediniz sanırım.

http://cryptomining-blog.com/tag/rx-...reum-hashrate/

Bu kart ile kazım yapmak mantıklı mı? İçinde bir hata sorunu var ama tam olarak anlam veremedik. Bilgilendirmeniz mümkün mü?