• 11-06-2017, 19:37:48
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iki konuyu da soluksuz olarak okudum, öncelikle emeğinize sağlık. Şuanda TR'de RX 580 bulmak imkansız gibi, 470'ler bile 2000 liradan gidiyor artık. Amazon'dan 4 adet RX 580 kartı toplamda 1150 dolara getirebiliyorum. Güç kaynağı falan bir rig galiba bu hesapla 1500 dolara mal oluyor.

    Sizce bu sistem ETH başlangıcı için yeterli olur mu, bir heves denemek istiyorum zarar etsem çok birşey kaybetmem. Kâr ettiğimi görürsem kazandığımı sisteme dönüştürüp diğer alt madenlere de yatırım yapmayı planlıyorum.
    hangi siteden alıyorsunuz? .com mu .de mi?
  • 12-06-2017, 04:23:48
    #29
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iki konuyu da soluksuz olarak okudum, öncelikle emeğinize sağlık. Şuanda TR'de RX 580 bulmak imkansız gibi, 470'ler bile 2000 liradan gidiyor artık. Amazon'dan 4 adet RX 580 kartı toplamda 1150 dolara getirebiliyorum. Güç kaynağı falan bir rig galiba bu hesapla 1500 dolara mal oluyor.

    Sizce bu sistem ETH başlangıcı için yeterli olur mu, bir heves denemek istiyorum zarar etsem çok birşey kaybetmem. Kâr ettiğimi görürsem kazandığımı sisteme dönüştürüp diğer alt madenlere de yatırım yapmayı planlıyorum.
    link atarmısınız hocam
  • 13-06-2017, 02:01:27
    #30
    SAPPHIRE R9 285 ile kazım yapılabilir mi şuan kazım gücü 16 mhs ve kart fiyatlarıda 800-900 TL arasında.
  • 13-06-2017, 02:41:30
    #31
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bilgiler vermişsiniz ancak şunu unutmayın arkadaşlar hemen hepimiz bir anda yükselen yatırım araçlarına bakıyoruz keşke alsaydık diyoruz bu yükseldi bu da kesin yükselecek gözü ile bakıyoruz. Ancak şunu unutmayın arkadaşlar :

    Googleye btc yazın bakın sağ tarafta ne çıkıyor!

    Bitcoin herhangi bir merkez bankası, resmi kuruluş, vs. ile ilişiği olmayan elektronik bir para birimidir. Virgülden sonra 100-milyonuncu basamağa kadar birimlere ayrılabilir. Ayrıca Derin Ağ'da en çok kullanılan para birimidir.

    Bir ürünü ne kadar parçaya bölerseniz o kadar değersiz olur (Serkan ERCİL)

    Şimdi diyeceksiniz bu neden yükseliyor o zaman btc analizlerine girin yüklü alım yapıldığı için yükseliyor bir şirket yok karşınızda adam akıllı site de yok. Yarın öbürgün sitelere saldırı gelirse iş işten geçmiş olacaktır. Bende almak istiyordum ancak konu hakkında uzman olan borsacı arkadaşın uyarısı ile hızla geri çekildim.

    Paranızı yatırıma dönüştürmek isteyenler hisse senedine (her hisseye değil) orta vadeli yatırım yapınca zaten paranız katlanacaktır
    bence sizin "uzman" arkadaş yeteri kadar uzman değil

    ayrıca bitcoin'in mantıgı zaten anonimleşme . bir devlete bir kuruma bağlı olmamak

    işin diğer komik tarafı ise daha ideolojisi ile ilgili bir fikriniz olmamasına rağmen millete akıl vermeniz.


    bence adana kebab lahmacundan çok daha güzel bir yemek . he bu arada hiç adana kebab yemedim
  • 13-06-2017, 03:51:59
    #32
    ASUS GTX 970 Strix > 17.9 Mh/s
    Asus GTX 980 Strix > 19.6 Mh/s
    AMD R7 265 > 13.5 Mh/s
    CLUB3D HD 7950 > 24.7 Mh/s
    AMD RX 480 > 24.3-26.7 Mh/s
    EVGA 970 SSC > 18 Mh/s
    XFX HD 7970 > 20.7 Mh/s
    ZOTAC GTX 1080 > 31 Mh/s
    Sapphire RX 470 8GB > 26 Mh/s
    GIGABYTE GTX 780 > 18.5 Mh/s
    MSI 980 Ti Seahawk > 23.5 Mh/s

    Bu değerler default kazım değerlerimidir ?
  • 14-06-2017, 01:09:55
    #33
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence sizin "uzman" arkadaş yeteri kadar uzman değil

    ayrıca bitcoin'in mantıgı zaten anonimleşme . bir devlete bir kuruma bağlı olmamak

    işin diğer komik tarafı ise daha ideolojisi ile ilgili bir fikriniz olmamasına rağmen millete akıl vermeniz.


    bence adana kebab lahmacundan çok daha güzel bir yemek . he bu arada hiç adana kebab yemedim
    Millete akıl vermek haddim değil sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Siz çakallar sofrasında hiç oturmadınız veya hesabınızda 50k olup da dünyanın en zengini benim demeyin. 10 btc alıp 100 TL kar edince işte para kazandım ulan her şeyi biliyorum demeyin. Adam akıllı bir hisse senedi alıp satmadınız. Öyle üç kuruşa beş köfte yok bu sektör de olsanız bile. Şuna emin olabilir sin yasalara bağlı kalmayan şirketler veya bir başka para biriminin sonu kesinlikle hüsrandır ve olacaktır da...

    Yaşınız kaç bilmiyorum ama şuanda bile r10 hesabınız hac.k yediğinde ve benimle alışveriş yaptığınızı farz edelim üstüne de ben size tradenize bakarak ödeme yaptım ve siz bana hesabım hacklendi diye parayı atmadığınızda o lafı kullanmayayım ayıp olur ama size anında dava açar ve r10da kesinlikle banlanır ve siz yapmasanız dahi her 3 ayda bir davaya katılırsınız. Neden türkiye de yasalar bu yönde.

    Ancak coin olaylarında coinleriniz çalındığında kimi hangi hakla şikayet edeceksiniz farz edelim ki bana gönderdiniz ve beni dava ettiniz emin olun o coinlerin üzerine bir bardak mı veya bidon mu artık ne kadar olursa soğuk su içersiniz ve bende paşa paşa hayatıma devam ederim. Herkes benim gibi harama el uzatmaz ve bunu düşünmez emin olun
  • 14-06-2017, 02:25:09
    #34
    Üyeliği durduruldu
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millete akıl vermek haddim değil sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Siz çakallar sofrasında hiç oturmadınız veya hesabınızda 50k olup da dünyanın en zengini benim demeyin. 10 btc alıp 100 TL kar edince işte para kazandım ulan her şeyi biliyorum demeyin. Adam akıllı bir hisse senedi alıp satmadınız. Öyle üç kuruşa beş köfte yok bu sektör de olsanız bile. Şuna emin olabilir sin yasalara bağlı kalmayan şirketler veya bir başka para biriminin sonu kesinlikle hüsrandır ve olacaktır da...

    Yaşınız kaç bilmiyorum ama şuanda bile r10 hesabınız hac.k yediğinde ve benimle alışveriş yaptığınızı farz edelim üstüne de ben size tradenize bakarak ödeme yaptım ve siz bana hesabım hacklendi diye parayı atmadığınızda o lafı kullanmayayım ayıp olur ama size anında dava açar ve r10da kesinlikle banlanır ve siz yapmasanız dahi her 3 ayda bir davaya katılırsınız. Neden türkiye de yasalar bu yönde.

    Ancak coin olaylarında coinleriniz çalındığında kimi hangi hakla şikayet edeceksiniz farz edelim ki bana gönderdiniz ve beni dava ettiniz emin olun o coinlerin üzerine bir bardak mı veya bidon mu artık ne kadar olursa soğuk su içersiniz ve bende paşa paşa hayatıma devam ederim. Herkes benim gibi harama el uzatmaz ve bunu düşünmez emin olun

    güzel arkadaşım yasalara bağlı bir para birimi nedir ? onun yasalarını kim belirler ? Amerika'ya cebinizde Türk lirasi ile gittiğinizde oranın yasalarına göre mi kullanacaksınız türk lirasını .

    Coinleriniz çalıınırsa kime hangi hakla şikayet edeceksiniz demişsiniz , bakın tekrar söylüyorum ; Tam olarak bir bilginizin olmadığı konuda yorumlarda bulunuyorsunuz. Local wallet denen birşey var . Coinlerinizi local walletlarda tuttuğunuz zaman zaten coinlerin çalınma ihtimali olmuyor.

    Ayrıca konuştuğumuz şeyin hisse senedi ile uzaktan yakından alakası yok . Siz bitcoin aldığınız zaman herhangi bir şirkete yada kuruluşa ortak olmuyorsunuz. Hisse senedi aldığınız şirket batar ise " siz nasıl batarsınız kardeşim" diye dava acma hakkınız mı var sanıyorsunuz.

    Euro , sterlin , türk lirasi , dolar , ruble , leva ne ise bitcoinde tam anlamı ile odur . Bitcoin'in onlardan en büyük farkı tam olarak kaç tane üretileceği belli olmasıdır.

    Su an bir bitcoin 2800 dolar , seneye bugunlerde 5800 dolar olarak görürseniz şaşırmayın
  • 14-06-2017, 02:24:39
    #35
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millete akıl vermek haddim değil sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Siz çakallar sofrasında hiç oturmadınız veya hesabınızda 50k olup da dünyanın en zengini benim demeyin. 10 btc alıp 100 TL kar edince işte para kazandım ulan her şeyi biliyorum demeyin. Adam akıllı bir hisse senedi alıp satmadınız. Öyle üç kuruşa beş köfte yok bu sektör de olsanız bile. Şuna emin olabilir sin yasalara bağlı kalmayan şirketler veya bir başka para biriminin sonu kesinlikle hüsrandır ve olacaktır da...

    Yaşınız kaç bilmiyorum ama şuanda bile r10 hesabınız hac.k yediğinde ve benimle alışveriş yaptığınızı farz edelim üstüne de ben size tradenize bakarak ödeme yaptım ve siz bana hesabım hacklendi diye parayı atmadığınızda o lafı kullanmayayım ayıp olur ama size anında dava açar ve r10da kesinlikle banlanır ve siz yapmasanız dahi her 3 ayda bir davaya katılırsınız. Neden türkiye de yasalar bu yönde.

    Ancak coin olaylarında coinleriniz çalındığında kimi hangi hakla şikayet edeceksiniz farz edelim ki bana gönderdiniz ve beni dava ettiniz emin olun o coinlerin üzerine bir bardak mı veya bidon mu artık ne kadar olursa soğuk su içersiniz ve bende paşa paşa hayatıma devam ederim. Herkes benim gibi harama el uzatmaz ve bunu düşünmez emin olun
    Bir not eklemek istiyorum şuraya..
    Vladimir Putin Ethereum Kurucusu Vitalik Buterin İle Buluştu
  • 14-06-2017, 02:39:07
    #36
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel arkadaşım yasalara bağlı bir para birimi nedir ? onun yasalarını kim belirler ? Amerika'ya cebinizde Türk lirasi ile gittiğinizde oranın yasalarına göre mi kullanacaksınız türk lirasını .

    Coinleriniz çalıınırsa kime hangi hakla şikayet edeceksiniz demişsiniz , bakın tekrar söylüyorum ; Tam olarak bir bilginizin olmadığı konuda yorumlarda bulunuyorsunuz. Local wallet denen birşey var . Coinlerinizi local walletlarda tuttuğunuz zaman zaten coinlerin çalınma ihtimali olmuyor.

    Ayrıca konuştuğumuz şeyin hisse senedi ile uzaktan yakından alakası yok . Siz bitcoin aldığınız zaman herhangi bir şirkete yada kuruluşa ortak olmuyorsunuz. Hisse senedi aldığınız şirket batar ise " siz nasıl batarsınız kardeşim" diye dava acma hakkınız mı var sanıyorsunuz.

    Euro , sterlin , türk lirasi , dolar , ruble , leva ne ise bitcoinde tam anlamı ile odur . Bitcoin'in onlardan en büyük farkı tam olarak kaç tane üretileceği belli olmasıdır.

    Su an bir bitcoin 2800 dolar , seneye bugunlerde 5800 dolar olarak görürseniz şaşırmayın
    inşallah ben yanılırım ve gelecek sene dediğin fiyatlara gelince alıntı yaparak konuyu, coin işinde kazanmana seviniriz.
    1 btc 2712 dolar buraya da not düşelim