Millete akıl vermek haddim değil sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. Siz çakallar sofrasında hiç oturmadınız veya hesabınızda 50k olup da dünyanın en zengini benim demeyin. 10 btc alıp 100 TL kar edince işte para kazandım ulan her şeyi biliyorum demeyin. Adam akıllı bir hisse senedi alıp satmadınız. Öyle üç kuruşa beş köfte yok bu sektör de olsanız bile. Şuna emin olabilir sin yasalara bağlı kalmayan şirketler veya bir başka para biriminin sonu kesinlikle hüsrandır ve olacaktır da...
Yaşınız kaç bilmiyorum ama şuanda bile r10 hesabınız hac.k yediğinde ve benimle alışveriş yaptığınızı farz edelim üstüne de ben size tradenize bakarak ödeme yaptım ve siz bana hesabım hacklendi diye parayı atmadığınızda o lafı kullanmayayım ayıp olur ama size anında dava açar ve r10da kesinlikle banlanır ve siz yapmasanız dahi her 3 ayda bir davaya katılırsınız. Neden türkiye de yasalar bu yönde.
Ancak coin olaylarında coinleriniz çalındığında kimi hangi hakla şikayet edeceksiniz farz edelim ki bana gönderdiniz ve beni dava ettiniz emin olun o coinlerin üzerine bir bardak mı veya bidon mu artık ne kadar olursa soğuk su içersiniz ve bende paşa paşa hayatıma devam ederim. Herkes benim gibi harama el uzatmaz ve bunu düşünmez emin olun
Bir not eklemek istiyorum şuraya..
Vladimir Putin Ethereum Kurucusu Vitalik Buterin İle Buluştu