Selam.
Makaleyi okudum. Görünmez giderlerle bunu 3.000 dolar kabul edelim. Yaklaşık şu anda:
Makine : 10.000 TL.
Elektrik (6 Ayda dönüşüm Süreci verdiniz sağlıklı şartlarda) 300 x 6 : 1.800 TL.
Orta derecede bir İnternet sağlayıcısı 60 TL. x 6 Ay : 360 TL.
Totalde 12.500 gibi bir rakam yapar ki aylık gider yaklaşık 2.000 TL. civarında gözükür.

1- Şimdi bu sistem aylık kazançta 2.000 TL. sürekliliği sağlayabilecek mi (veya üzeri)?
2- 10.000 TL. Türkiye şartlarında çok afaki bir para değil. Böyle bir süreklilik var ise neden insanlar bu işe yönelmiyor? veya yapanlar kaç server e kadar yatırım yapabiliyor?
3- Makine dışında sanal bellekte satın alarak üretim arttırılabilirmi yoksa gerek yok mu?
4- Şirketin değer kaybetmesi durumunda sonuç ne olur? (etherium bu ay 42$ düşüş yaşadı)
5- Son olarak makine hattına harcama yapmadan sanal sürücülere yatırım yaparak ta bu tutar kazanıla bilirmi?

Emeğine ilgine şimdiden teşekkürler