• 13-12-2013, 16:12:24
    sadosero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben cryptsy ile başlamıştım ilk. ancak 2-3 hafta kadar önce sunucu problemleri tavan yapmıştı ve ben de bter'e geçtim.

    Aralarında arbitraj nedeniyle ufak tefek farklar oluyor. Bu her site arasında olur. Bunun nedeni de, btc veya altcoinlerin bir merkeze bağlı olmaması. Yani fiyatları coin sahipleri belirliyor her sitede. Bu da ufak tefek farklara neden oluyor.

    btc-e ilk deposit sonrası 24 saat blokaj uyguluyor. Ancak bunu da dolar ya da euro gibi gerçek paralar yatırdığınızda yapıyor. BTC yatırdıktan sonra 24 saat bekletmiyordu sanırım (çok net hatırlamıyorum ama). bter için ise kesinlikle blokaj gibi bir durum yok. geçtiğimiz günlerde btc-e'den düşük kurdan btc aldım. Sonra ordan btcturk'e aktarım yaptım. kur yükselinde bozdum ve düşünce tekrardan btc aldım. sonrasında parayı bter'e aktarıp qrk aldım. Alım sonrası hemen quarkları cüzdanıma çektim. Kısacası bter blokaj uygulamadı...
    hocam bir soru daha şu cüzdana çekme olayı nedir? Cüzdana çekerken transfer ücreti alınıyor mu yine? 0.001 BTC. Ayrıca cüzdana çekmek uzun süüyor diye duydum, quarkları geri btcye çevireceksiniz diyelim, cüzdandan önce siteye atıp tekrar transfer ücreti ödemek mi gerekiyor.
  • 13-12-2013, 19:03:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    btcturk.comda 100tllik bitcoin aldım bununla şimdi nasıl bter.comdan quark coin alıcağım ?
  • 13-12-2013, 19:40:46
    Quarkcoin hakkında Türkiye'deki en bilgili kişilerden ve bizzat developer takımıyla irtibatı olan bir arkadaş forumumuzda aktif. Quarkcoinle ilgili çok daha detaylı bilgiyi kendisinden alabilirsiniz.

    http://www.coingaraj.com/members/calligrapher.html
  • 13-12-2013, 20:37:46
    189quark aldık bakalım neler olucak
  • 14-12-2013, 02:10:43
    haftasonu düşüşünden quark şu ana dek etkilenmedi bilakis yükselişte. $ 0.26



    quark coin almak için toplam komisyonlarla birlikte harcadığım para

    339tl

    aldığım quarkların şuanki değeri

    700tl
  • 14-12-2013, 02:44:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftasonu düşüşünden quark şu ana dek etkilenmedi bilakis yükselişte. $ 0.26



    quark coin almak için toplam komisyonlarla birlikte harcadığım para

    339tl

    aldığım quarkların şuanki değeri

    700tl
    Biz geç kaldık sanırım. 29 dan aldım quark. Siz kaç bitcoinden almıştınız acaba?
  • 14-12-2013, 02:52:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bugün tr saatiyle sabah 8de(olması lazım) çinin takas sitelerinden biri olan btc38'e ekleniyor.
  • 14-12-2013, 02:57:03
    ahab07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz geç kaldık sanırım. 29 dan aldım quark. Siz kaç bitcoinden almıştınız acaba?
    hocam vallahi kaç bitcoinden aldım hatırlamıyom zaten alırken anam ağlamıştı perfect money al perfect moneydan btc-e ye para geçir ordan bitcoin al bitcoini cryptsy'a geçir ordan quark al quarkı cüzdanına yolla.

    aradaki komisyonların haddi hesabı yok. lanet ettim yani.

    ben ilk quark ile tanıştığımda 0,15 civarından aldım sonra bi 0,09 dan aldım

    ama yandex money, perfect money, komisyoncular of of çok kestinriler oldu.

    ona rağmen kardayım yani düşün.

    en sonunda yeminimi bozacam alıcam en pahalı işlemcileri quark kazacam valla. yükseleceğini bildiğim mereti alıp kenarı atamamak bana çok koyuyo.
  • 14-12-2013, 12:27:40
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam vallahi kaç bitcoinden aldım hatırlamıyom zaten alırken anam ağlamıştı perfect money al perfect moneydan btc-e ye para geçir ordan bitcoin al bitcoini cryptsy'a geçir ordan quark al quarkı cüzdanına yolla.

    aradaki komisyonların haddi hesabı yok. lanet ettim yani.

    ben ilk quark ile tanıştığımda 0,15 civarından aldım sonra bi 0,09 dan aldım

    ama yandex money, perfect money, komisyoncular of of çok kestinriler oldu.

    ona rağmen kardayım yani düşün.

    en sonunda yeminimi bozacam alıcam en pahalı işlemcileri quark kazacam valla. yükseleceğini bildiğim mereti alıp kenarı atamamak bana çok koyuyo.
    sen çok iyi fiyattan almışsın hocam ben 0.26dan aldım şuan 0.29 ama aldığım quark coinler bter.com da şuanda herhangi bi cüzdana aktarmadım sorun çıkarmı ?