ahab07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz geç kaldık sanırım. 29 dan aldım quark. Siz kaç bitcoinden almıştınız acaba?
hocam vallahi kaç bitcoinden aldım hatırlamıyom zaten alırken anam ağlamıştı perfect money al perfect moneydan btc-e ye para geçir ordan bitcoin al bitcoini cryptsy'a geçir ordan quark al quarkı cüzdanına yolla.

aradaki komisyonların haddi hesabı yok. lanet ettim yani.

ben ilk quark ile tanıştığımda 0,15 civarından aldım sonra bi 0,09 dan aldım

ama yandex money, perfect money, komisyoncular of of çok kestinriler oldu.

ona rağmen kardayım yani düşün.

en sonunda yeminimi bozacam alıcam en pahalı işlemcileri quark kazacam valla. yükseleceğini bildiğim mereti alıp kenarı atamamak bana çok koyuyo.