Mac Os X Kurulumu ??
14
●1.604
- 29-10-2012, 08:53:58Merhaba arkadaşlar şu anda windows 8 işletim sistemini kullanıyorum pc'me mac os x kurma şansım varmı.Grafikerlikle ilgileniyorum bir abim onun için macbook al dedi onun fiyatlarınıda biliyorsunuz tabi ben pc özelliklerimi aşağıda belirtiyorum bu özelliklere göre kurabilirmiyim driverlarımı temin etmem mümkün olurmu nasıl kurabilirim yardımcı olmanızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.
- 29-10-2012, 17:44:47Üyeliği durdurulduonu bilmiyordum ben, ama iatkosu öneriririmTtsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2012, 18:13:05Lion yüksek özellik istiyor aksi halde kastırır.table adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2012, 19:31:18teşekkürler arkadaşlar windowta arkaplan daha çok çalışıyor kasma yapıyor bildiğiniz gibi dediğiniz sistemleri bulur ve kurarım inş eğer elinizde bir kaynak var ise yardımcı olacak paylaşmanızı isterimTtsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle