• 29-10-2012, 08:53:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar şu anda windows 8 işletim sistemini kullanıyorum pc'me mac os x kurma şansım varmı.Grafikerlikle ilgileniyorum bir abim onun için macbook al dedi onun fiyatlarınıda biliyorsunuz tabi ben pc özelliklerimi aşağıda belirtiyorum bu özelliklere göre kurabilirmiyim driverlarımı temin etmem mümkün olurmu nasıl kurabilirim yardımcı olmanızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.

  • 29-10-2012, 12:44:59
    #2
    yardım edecek biri yokmu arkadaşlar ???
  • 29-10-2012, 12:48:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mac os x kuramazsın, iatkos mac os x lion u araştır biraz
  • 29-10-2012, 16:48:36
    #4
    Bir tane SSD Disk al, Windows ve PS'yi oraya kur. Ne mac'e gerek kalır, ne de book'a
  • 29-10-2012, 16:54:07
    #5
    iatkos Lion değil de iatkos s3 v2 snow leopard düşünün makina özelliklerine göre o daha uygun
  • 29-10-2012, 17:44:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ttsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iatkos Lion değil de iatkos s3 v2 snow leopard düşünün makina özelliklerine göre o daha uygun
    onu bilmiyordum ben, ama iatkosu öneriririm
  • 29-10-2012, 18:13:05
    #7
    table adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu bilmiyordum ben, ama iatkosu öneriririm
    Lion yüksek özellik istiyor aksi halde kastırır.
  • 29-10-2012, 19:31:18
    #8
    Ttsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lion yüksek özellik istiyor aksi halde kastırır.
    teşekkürler arkadaşlar windowta arkaplan daha çok çalışıyor kasma yapıyor bildiğiniz gibi dediğiniz sistemleri bulur ve kurarım inş eğer elinizde bir kaynak var ise yardımcı olacak paylaşmanızı isterim
  • 29-10-2012, 19:33:48
    #9
    Lion Hackintosh uda araştırabilirsin