Merhaba arkadaşlar şu anda windows 8 işletim sistemini kullanıyorum pc'me mac os x kurma şansım varmı.Grafikerlikle ilgileniyorum bir abim onun için macbook al dedi onun fiyatlarınıda biliyorsunuz tabi ben pc özelliklerimi aşağıda belirtiyorum bu özelliklere göre kurabilirmiyim driverlarımı temin etmem mümkün olurmu nasıl kurabilirim yardımcı olmanızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.