Ttsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lion yüksek özellik istiyor aksi halde kastırır.
teşekkürler arkadaşlar windowta arkaplan daha çok çalışıyor kasma yapıyor bildiğiniz gibi dediğiniz sistemleri bulur ve kurarım inş eğer elinizde bir kaynak var ise yardımcı olacak paylaşmanızı isterim