Konu
Mac Os X Kurulumu ??
29-10-2012, 18:13:05
#7
Ttsagce
table adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
onu bilmiyordum ben, ama iatkosu öneriririm
Lion yüksek özellik istiyor aksi halde kastırır.