Konu
Mac Os X Kurulumu ??
29-10-2012, 17:44:47
#6
table
Üyeliği durduruldu
Ttsagce adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iatkos Lion değil de iatkos s3 v2 snow leopard düşünün makina özelliklerine göre o daha uygun
onu bilmiyordum ben, ama iatkosu öneriririm