• 29-10-2012, 19:59:27
    #10
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lion Hackintosh uda araştırabilirsin
    saolun hocam da araştırıyorum ama birtürlü link bulamıyorum sistem ile ilgili
  • 29-10-2012, 20:59:36
    #11
    mcankusmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saolun hocam da araştırıyorum ama birtürlü link bulamıyorum sistem ile ilgili
    Gerekli tüm bilgileri burada bulabilirsin
  • 30-10-2012, 08:01:20
    #12
    Ttsagce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerekli tüm bilgileri burada bulabilirsin
    eyw hocam saolun sizin ve diğer arkadaşların dedikleri sistemi burdan bakıp deniyeceğim drivarlarda sorun yaşamam değilmi ?
  • 30-10-2012, 08:08:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    www.iphoneyardim.net baştan sona kurulumların resimli anlatımları drver ler ile ilgili kext ler mevcut ben orayı kullanarak 2 kez kurulum yapmıştım
  • 30-10-2012, 17:17:06
    #14
    mehmetnazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.iphoneyardim.net baştan sona kurulumların resimli anlatımları drver ler ile ilgili kext ler mevcut ben orayı kullanarak 2 kez kurulum yapmıştım
    hocam teşekkür ederımde ekran kartı ses kartı driverlarıma baktığımda bi çok konu ve link var ben hangisini indireceğim bilemedim.s
  • 09-12-2012, 21:00:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Grafikerlerin size Mac önerme nedeni işletim sistemi değildir muhtemelen, gerçekten işletim sistemi harika 2 yıldır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım fakat grafikerlerin bunu tercih etme nedeni monitör türü, yani IPS monitör oluşu.