Grafikerlerin size Mac önerme nedeni işletim sistemi değildir muhtemelen, gerçekten işletim sistemi harika 2 yıldır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım fakat grafikerlerin bunu tercih etme nedeni monitör türü, yani IPS monitör oluşu.