Konu
Mac Os X Kurulumu ??
09-12-2012, 21:00:01
#15
tolgab
Üyeliği durduruldu
Grafikerlerin size Mac önerme nedeni işletim sistemi değildir muhtemelen, gerçekten işletim sistemi harika 2 yıldır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım fakat grafikerlerin bunu tercih etme nedeni monitör türü, yani IPS monitör oluşu.