• 22-09-2021, 16:15:08
    #1
    Hocalarım selamlar,

    Windows 7 bilgisayarımı windows 10'a yükseltmek istiyorum fakat çoğu konularda flash disk veya cd vb. lazım diyor. Ben bilgisayarı sıfırlayıp tek program ile windows 10'a yükseltebilir miyim? Ardından key girip onaylayacağım. Mümkün müdür? Mümkünse nasıl yapabiliriz. Yardıma ihtiyacım var bu konuda.
  • 22-09-2021, 16:18:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle merhaba, Windows10.iso dosyasını deamon tools yardımı ile cd formatında açabilirsiniz. İso dosyasında Setup.exe adlı kurulum dosyasına girin ve kurulumu başlatın, ( Kurulumu bilmiyorsanız diğer mesajımda açıklayabilirim ) Böylece flash veya cd'ye ihtiyacınız olmayacaktır. Bilgisayarınız bir kaç defa yeniden başlayabilir ki bu normal bir durum normal kurulumunda da öyle oluyor zaten sonrasında hazır bir şekilde size windows 10 olarak hizmet vermeye devam edecektir. İyi forumlar dilerim.
  • 22-09-2021, 16:20:19
    #3
    W10 indirip tüm dosyaları usb içine atın. Pc ye takıp kapatıp açın. Otomatik kurulum ekranı gelecektir. Gelmezse eğer tekrar kapatın açılırken f8 (?) basın. Buradan sonrasında pc açılışını usb seçin. Menülerde gezerek bulabilirsiniz tam yerini hstırlamıyorum
  • 22-09-2021, 16:21:49
    #4
    ddemirxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhaba, Windows10.iso dosyasını deamon tools yardımı ile cd formatında açabilirsiniz. İso dosyasında Setup.exe adlı kurulum dosyasına girin ve kurulumu başlatın, ( Kurulumu bilmiyorsanız diğer mesajımda açıklayabilirim ) Böylece flash veya cd'ye ihtiyacınız olmayacaktır. Bilgisayarınız bir kaç defa yeniden başlayabilir ki bu normal bir durum normal kurulumunda da öyle oluyor zaten sonrasında hazır bir şekilde size windows 10 olarak hizmet vermeye devam edecektir. İyi forumlar dilerim.
    Peki windows 7 ' den kalan herşey silinecek mi? Mesela D diski?
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    W10 indirip tüm dosyaları usb içine atın. Pc ye takıp kapatıp açın. Otomatik kurulum ekranı gelecektir. Gelmezse eğer tekrar kapatın açılırken f8 (?) basın. Buradan sonrasında pc açılışını usb seçin. Menülerde gezerek bulabilirsiniz tam yerini hstırlamıyorum
    USB yok hocam.
  • 22-09-2021, 16:23:33
    #5
    ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki windows 7 ' den kalan herşey silinecek mi? Mesela D diski?
    Bunu setup.exe'ye girdiğinizde göreceksiniz normal bir kurulum ekranı gibi disk alanlarını diski temizleye bastığınızda D diskiniz anadan üryan kalacaktır, Belgeleri korumanız için bir drive veya bulut sunucusuna aktarmanızı öneririm. Kesinlikle diski temizleye bastığınızda her şey silenecektir.
  • 22-09-2021, 16:24:21
    #6
    Bu sayfayı bir incelemekte fayda var;

    https://www.microsoft.com/tr-tr/soft...load/windows10
  • 22-09-2021, 16:25:27
    #7
    ddemirxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu setup.exe'ye girdiğinizde göreceksiniz normal bir kurulum ekranı gibi disk alanlarını diski temizleye bastığınızda D diskiniz anadan üryan kalacaktır, Belgeleri korumanız için bir drive veya bulut sunucusuna aktarmanızı öneririm. Kesinlikle diski temizleye bastığınızda her şey silenecektir.
    Hocam setuptan sonra (işlem başlamadan aracı uygulamalarla setupu çalıştıracağım) disk,usb felan gerekmeden yapmam gereken tek şey ürün anahtarı girmem olacak sanırım?
  • 22-09-2021, 16:31:05
    #8
    ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam setuptan sonra (işlem başlamadan aracı uygulamalarla setupu çalıştıracağım) disk,usb felan gerekmeden yapmam gereken tek şey ürün anahtarı girmem olacak sanırım?
    Evet kesinlikle, Normal usb'ye yazdırdığınızda da aynı şekilde flash aracılığıyla setup.exe'ye yönlendirir fakat daemon tools'u kullanıp iso dosyasına eriştiğinizde ve setup.exe'ye girdiğinizde aynı kurulum ekranı gelecektir karşınıza bende hep bu işlem ile format atıyorum, daha kolay oluyor.
  • 22-09-2021, 16:37:11
    #9
    ddemirxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kesinlikle, Normal usb'ye yazdırdığınızda da aynı şekilde flash aracılığıyla setup.exe'ye yönlendirir fakat daemon tools'u kullanıp iso dosyasına eriştiğinizde ve setup.exe'ye girdiğinizde aynı kurulum ekranı gelecektir karşınıza bende hep bu işlem ile format atıyorum, daha kolay oluyor.
    Teşekkürler hocam