Hocalarım selamlar,
Windows 7 bilgisayarımı windows 10'a yükseltmek istiyorum fakat çoğu konularda flash disk veya cd vb. lazım diyor. Ben bilgisayarı sıfırlayıp tek program ile windows 10'a yükseltebilir miyim? Ardından key girip onaylayacağım. Mümkün müdür? Mümkünse nasıl yapabiliriz. Yardıma ihtiyacım var bu konuda.
Windows 7 -> Windows 10
10
●82
- 22-09-2021, 16:15:08
- 22-09-2021, 16:18:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öncelikle merhaba, Windows10.iso dosyasını deamon tools yardımı ile cd formatında açabilirsiniz. İso dosyasında Setup.exe adlı kurulum dosyasına girin ve kurulumu başlatın, ( Kurulumu bilmiyorsanız diğer mesajımda açıklayabilirim ) Böylece flash veya cd'ye ihtiyacınız olmayacaktır. Bilgisayarınız bir kaç defa yeniden başlayabilir ki bu normal bir durum normal kurulumunda da öyle oluyor zaten sonrasında hazır bir şekilde size windows 10 olarak hizmet vermeye devam edecektir. İyi forumlar dilerim.
- 22-09-2021, 16:21:49Peki windows 7 ' den kalan herşey silinecek mi? Mesela D diski?ddemirxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
USB yok hocam.depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-09-2021, 16:23:33Bunu setup.exe'ye girdiğinizde göreceksiniz normal bir kurulum ekranı gibi disk alanlarını diski temizleye bastığınızda D diskiniz anadan üryan kalacaktır, Belgeleri korumanız için bir drive veya bulut sunucusuna aktarmanızı öneririm. Kesinlikle diski temizleye bastığınızda her şey silenecektir.ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 16:24:21
- 22-09-2021, 16:25:27Hocam setuptan sonra (işlem başlamadan aracı uygulamalarla setupu çalıştıracağım) disk,usb felan gerekmeden yapmam gereken tek şey ürün anahtarı girmem olacak sanırım?ddemirxl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2021, 16:31:05Evet kesinlikle, Normal usb'ye yazdırdığınızda da aynı şekilde flash aracılığıyla setup.exe'ye yönlendirir fakat daemon tools'u kullanıp iso dosyasına eriştiğinizde ve setup.exe'ye girdiğinizde aynı kurulum ekranı gelecektir karşınıza bende hep bu işlem ile format atıyorum, daha kolay oluyor.ebubekirgns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle