Öncelikle merhaba, Windows10.iso dosyasını deamon tools yardımı ile cd formatında açabilirsiniz. İso dosyasında Setup.exe adlı kurulum dosyasına girin ve kurulumu başlatın, ( Kurulumu bilmiyorsanız diğer mesajımda açıklayabilirim ) Böylece flash veya cd'ye ihtiyacınız olmayacaktır. Bilgisayarınız bir kaç defa yeniden başlayabilir ki bu normal bir durum normal kurulumunda da öyle oluyor zaten sonrasında hazır bir şekilde size windows 10 olarak hizmet vermeye devam edecektir. İyi forumlar dilerim.