Bunu setup.exe'ye girdiğinizde göreceksiniz normal bir kurulum ekranı gibi disk alanlarını diski temizleye bastığınızda D diskiniz anadan üryan kalacaktır, Belgeleri korumanız için bir drive veya bulut sunucusuna aktarmanızı öneririm. Kesinlikle diski temizleye bastığınızda her şey silenecektir.
Hocam setuptan sonra (işlem başlamadan aracı uygulamalarla setupu çalıştıracağım) disk,usb felan gerekmeden yapmam gereken tek şey ürün anahtarı girmem olacak sanırım?