Hocalarım selamlar,
Windows 7 bilgisayarımı windows 10'a yükseltmek istiyorum fakat çoğu konularda flash disk veya cd vb. lazım diyor. Ben bilgisayarı sıfırlayıp tek program ile windows 10'a yükseltebilir miyim? Ardından key girip onaylayacağım. Mümkün müdür? Mümkünse nasıl yapabiliriz. Yardıma ihtiyacım var bu konuda.